1.006 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

Kæmpe suk.. ( Syg kat, Måske ) Kæmpe suk.. ( Syg kat, Måske )

Ja som sagt har min lille dreng det vist ikke for godt.. Han kaster op, og har gjort det i et stykketid nu, det kommer og går?. Men her til aften ringet jeg nu af lige vel til dyrelægevagten. Meget sød fyr jeg fik i røget, og fik fortalt lidt om det med viper. Han mente at viper skulle kiggedes på måske indlægges her til aften eller i morgentidligt... MEN MEN MEN da jeg spurte hvad det ville koste at komme med ham nu sagde han et sted mellem 2500kr og 2900.. WOW altså nu skal prisen slet ikke komme an på det!!! men har bare ikke pengene lige nu så spurte om jeg kunne få en gioe kort, det kunne han altså ikke, men at´jeg skulle ringe til dyrelægen i morgen og høre hvad mine muligheder er smiley

Skulle bare lige af med det.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afbryde gulv varme i el tavle 1.000 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Rengøring af tomt hus 1.700 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kæmpe suk.. ( Syg kat, Måske )
  • #1   28. jul 2010 Det bliver desværre hurtigt dyrt. Men ellers kan du vel få et lån i banken ?

• #2   28. jul 2010 Nej, banken vil ikke låne mig nogle penge.. har skam ringet

• #3   28. jul 2010 Træls ! Prøv at forhør dig hos nogle andre dyrelæger, der er nogen som er søde til at man kan betale over flere gange

• #4   28. jul 2010 Kan du ikke komme til at afdragt?

• #5   28. jul 2010 I dette tilfælde er Vipers situation ikke livstruende, men se ellers her fra Dyrlægelovens Kapitel 3.

§ 9. En praktiserende dyrlæge er forpligtet til på anmodning at yde den første fornødne hjælp til alvorligt tilskadekomne dyr eller dyr med smertevoldende sygdomme eller fødselshindringer, når hurtig hjælp efter de foreliggende oplysninger må anses for nødvendig.
    Dyrlægen er dog fritaget for denne forpligtelse, hvis den pågældende har gyldigt forfald eller rettidig hjælp kan ydes af en anden, som efter forholdene er nærmere dertil.

• #6   29. jul 2010 Du skal kontakte opdrætteren inden du begynder på alt muligt ...

• #7   29. jul 2010 Ringer til dyrelægen her om ikke så længe og høre mig af. har ikke rigtigt nogle jeg kan låne pengene af, de har ikke nogle penge før den første..

Heidi N : Ja det har sku vært en lille smule hårdt, Ja medina er kommet på P-pillen.. Jo han skal skam til dyrelægen om det så er det sidste jeg gør! Vil ha mine 3 dyr har det godt så ringer om lidt til dyrelægen og høre af.

• #8   29. jul 2010 Her i området er det stort set umulig at finde en dyrlæge der behandler på afbetaling *suk* men de tilbyder alle alternativ behandling..... aflivning.

Kommentér på:
Kæmpe suk.. ( Syg kat, Måske )

Annonce