{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
975 visninger | Oprettet:

Hjælp. mine katte kradser i mit tappet {{forumTopicSubject}}

Er der nogen der har prøvet dette???
Mit tappet er helt ødelagt og skal have noget nyt op, men gider ik gå ud og bruge penge på noget nyt før jeg har fået dem til at stoppe..

Har aldrig oplevet det før.. vi flyttede ind i lejligheden sidst i februar og det har stået på siden.. har prøvet alt, og er helt fortabt.

malue har jeg haft i 3 år og figaro har vi haft siden den oktober sidste år


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hjælp. mine katte kradser i mit tappet
  • #1   28. jul 2010 Følger lige med her. Min den ene på snart 1 år er begyndt på det samme, når vi ikke er hjemme. Kan man smørre noget på væggen, der hvor de kradser? :o) De har masser af kradsetræer samt en stor "borg" og han har også en legekammerat, så er lidt i vildrede.

  • #2   29. jul 2010 Min kat begyndte på det samme... Og vi skældte ud - intet hjalp... Jeg satte så små kradsetræer op der hvor han var slem til at kradse på tapetet, og vupti efter kort tid brugte han kun kradsetræerne... Har så efterfølgende prøvet at flytte dem og har så holdt øje med om han startede igen, men det har han ikke gjort... Han holder sig til kradsetræerne nu...

  • #3   29. jul 2010 Vi har stadig problemet. Han har en masse kradsestolper og -brædder div steder, men det går mest ud over ryggen på alle læderstolene og også tapetet. DEt er så kun 2 steder på tapetet, og det hjalp det ene sted lidt ved at vi staplede nogle ting op, så han enten skullle kradse i det eller balancere på toppen for at komme til tapetet. - Lidt utraditionelt ja - men det var hvad vi lige havde... smiley

  • #4   29. jul 2010 Prøv at sprøjte catnip på de steder kattene GERNE må kradse (altså på diverse kradsetræer), det virkede her.
    Har også før hørt om én der gned citron saft på tapetet - det kan de ikke li.


  • #5   29. jul 2010 der har før været emner om det og rådene der har væretnoget med at sætte staniol på væggen der hvor katten gør det..

  • #6   29. jul 2010 mange tak det er nogen gode råd i kommer med smiley det er da et forsøg værd..

  • #7   29. jul 2010 Prøv at klippe kløerne og evt. få et kradsebræt der kan sidde på væggen, i en højde hvor de kan strække sig helt ud mens de kradser

  • #8   29. jul 2010 Nogle katte kradser i møbler og på tapeten fordi de keder sig. prøv at se om det hjælper hvis i aktivere dem noget mere.

  • #9   29. jul 2010 mette S - It's a kind of Magic smiley ) - Ja træet, so mjeg læser der er det derfor en af dem der vipper lidt når katten kradser i dem, jeg snakker om et der sidder på selve væggen

  • #10   29. jul 2010 Jeg havde det samme problem på et tidspunkt.. nu har jeg købt mig sådan et kradsebræt til at hænge på væggen.. det hænger det sted hvor de gjorde det og det har hjulpet.. ellers så klip kløerne, sørg for at have masser af kradse miljøer forskellige steder i huset..

    er det ikke også noget med man kan købe noget at sprøjte på de steder de kradser??


  • #11   30. jul 2010 Min har også en masse kradse træer/brædt sat op, men ryggene på læderstolene er nu stadig de bedste. Vi har prøvet alt hvad der findes af "dufteting" både tiltrækkende og grimme dufte, og de virker nul og en sk** på Banditten.

Kommentér på:
Hjælp. mine katte kradser i mit tappet

Annonce