856 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

søger råd og tips til 4ugerskillinger søger råd og tips til 4ugerskillinger

har brug for tips og råd til killinger. de er i dag blevet 4 uger, og har læst, at man nu kan begynde at give dem tørfodder blandet med vand. har købt noget lactosefri mælk til kattemor, som er meget glad for at drikke det, så jeg brugte det i stedet for vand.

men de vil overhovedet ikke røre det. kattemor har ædt det hele smiley er der en speciel måde man introducere killingerne i at spise det?

de skal også trænes i kattebakken. der har jeg tænkt mig, at sætte dem derud, efter de har spist, og efter de har sovet. er det en god måde at gøre det på? vil selvfølgelig skrabe lidt i grusset med deres poter, så de kan se hvordan det skal gøres. men må grusset godt være kompakt? har i dag set, at maxizoo igen har tilbud på premiere exellent, og det kan både kattemor og jeg godt lide smiley kan man godt bruge den slags?

hvornår er de gamle nok til at lege med kattelegetøj? har prøvet i sidste uge at lægge en bold ned til dem. men den så de overhovedet ikke. skubbede også lidt til den. men det virkede ikke.

sidste ting, som jeg virkelig har brug for råd til: hvordan får man killingerne til at blive kælne? den ene er allerede sådan, så når man tager den op til sig, så falder den i søvn i ens arme eller på maven. men de 2 andre vil bare ikke være oppe smiley tager dem alle sammen op en af gangen hver dag. så jeg ved ikke hvad jeg mere kan gøre.

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af gardinstang – soveværelse. 500 kr.
  • Have mand 500 kr.
  • Nedtagning af ladeboks 1.000 kr.
  • hækklipning 1.490 kr.
  • Installation af vaskemaskine og tørretumbler 1.500 kr.
  • Rulle en rullegardin op 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  søger råd og tips til 4ugerskillinger
  • #1   31. jul 2010 Start killingerne op på killingevådfoder.
    Grus til killinger må ikke være klumpende - det billigste fra Netto er godt smiley - da de har en tendens til at smage på det i en periode...

• #2   31. jul 2010 okay, tak smiley

• Catlady
    Catlady Tilmeldt:
    jun 2010

Følger: 1 Emner: 5 Svar: 48
    #3   1. aug 2010 Det med legetøj kommer af sig selv. Lad noget legetøj ligge omkring dem, så skal de nok finde ud af det i deres eget tempo.

Vedr. mad, så ville jeg helt sikkert også forsøge med killinge vådfoder, og evt. kunne man blande lidt killinge tørfoder i det, så de stille og roligt prøver det. Vådfoderet dufter kraftigt og er lidt nemmere for dem at gå til. Så kan du jo blande mere og mere tørfoder i efterhånden som de lærer at spise det.

Jeg ville fortsætte med at kæle rigtig meget for dem, sidde ved siden af dem, nusse dem og sørge for at tilbringe så meget tid hos dem, som muligt. Ikke tvinge dem til at blive siddende, når du tager dem op, nogle katte kan bare ikke lide at blive båret rundt på. Men det er vigtigt at de lærer at synes om mennesker i 3- 10 ugers alderen.

• #4   1. aug 2010 okay tak for jeres svar.

det er godt at vide, at jeg skal starte op med vådfoder, og så blande tørfoder i det.

Kommentér på:
søger råd og tips til 4ugerskillinger

Annonce