2.510 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 23 Svar

frontline mod lopper frontline mod lopper

købte mig fattig i frontline pipetter i går da kattene har lopper, der står det virker efter 24 timer, og de fik den i går ved 17 tiden. så det er 16 timer siden nu.. og jeg kan stadig se store fede lopper kravle rundt i pelsen på dem smiley
nogle herinde der ved, om jeg kan regne med at de allesammen er væk kl. 17 i dag, eller om frontline bare ikke virker en pind, og om jeg må ned og bruge penge (IGEN) på advantage istedet??

Belugahval forskrækker lille dreng
Slå lyden til
00:00
/
00:37
LIVE

NOW PLAYING

Drone fanger hidtil uset adfærd hos de sky arktiske narhvaler

NOW PLAYING

Redder reveunge i net

NOW PLAYING

Alligator sneg sig ind i hus

NOW PLAYING

Hval forfølger kajak

NOW PLAYING

Redder babyelefant fra dyb brønd

NOW PLAYING

Dette Vidste Du Måske Ikke Om Elefanter

NOW PLAYING

Disse fem lande har flest hunde som kæledyr

NOW PLAYING

Her Er De 5 Sødeste Dyr I Verden

NOW PLAYING

Fem Facts Om Hunde

NOW PLAYING

Verdens fem farligste dyr

NOW PLAYING

Det skal du overveje før du anskaffer hunde

NOW PLAYING
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Græsslåning (højt græs) og fjerne ukrudt imellem fliser 1.200 kr.
  • Opsætning af savsmuldstapet og male ca 300 m2 205 kr.
  • Køkkenskabe og skabe til mødelokaler 1.800 kr.
  • Samling af havemøbler 300 kr.
  • Kør fliser/sten på genbrugspladsen 500 kr.
  • Slå græs 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frontline mod lopper
  • #1   3. aug 2010 Du må nok bruge flere penge på Atvantage.... jeg har oplevet det samme som dig... men du kan først give pipetter igen om 4 uger ): men jeg mener du kan bruge Caspar hvilket er enten flydende eller piller der slår levende lopper ihjel, det kan købes på apoteket.

• #2   3. aug 2010 og så give Atvantage igen om 4 uger

• #3   3. aug 2010 Så er du blevet vejledt mega uheldigt.
    De fleste katte lopper (anno 2010) er resistense over Frontline.
    Du må ud og købe dig fattig (en gang mere), men denne gang i Advantage & Capstar.
    Jeg giver disse 2 på samme tidspunkt. Det ene produkt dræber levende lopper, og det andet produkt gør æg og larver ufrugtbar.

Pøj pøj med projectet.

• #4   3. aug 2010 åhha.. jamen det må blive sådan så!
    men er der ikke noget med de gerne må få advantage selvom der ikke er gået 4 uger efter de har fået frontline da der ikke er det samme i.?

• #5   3. aug 2010 *Nix.
    Man må først behandle igen efter 3-4 uger.
    Men læs hvad der står på produktet. Det står i indlægssedlen..

• #6   3. aug 2010 Chérie fik FrontlineComboVet i går, og lopperne døde efter 6 timer.. de begyndte at drysse ned af hende. ADDDDD......

• #7   3. aug 2010 Hitler katte: utroligt at der kan være så meget forskel på det!!
    har fundet et par enkelte dæde på mine katte siden i går da de fik det, men der er stadig mange som er meget levende endnu! :S

• #8   3. aug 2010 døde **

• #9   3. aug 2010 tag en tæt kam man kan købe for ingen penge, og pil dem ud en efter en, og dræb dem med en pincet.

• #10   3. aug 2010 Vi har heller ikke haft held med frontline så vi bruger advantage. På et tidspunkt fik vi sprøjtet hele huset af en skadedyrsbekæmper, det kostede 2500 kr. katte og hund kom samtidig til dyrlæge og fik en sprøjte der slog lopperne ihjel. En dyr behandling men det hjalp!

• #11   3. aug 2010 har også lige brugt frontline på et par af kattene for det var lige hvad jeg havde, og de har stadig masser af lopper, har så brugt Advokate på nomen det har altså heller ikke rigtig hjulpet og det da ellers lige så dyrt som advetage

• #12   3. aug 2010 kan se jeg skal give 165,- kr for advetage 4 pipetter til kat indtil 4 kg og det med forsendelse dog går der så lige 1 uge ca inden har det

• #13   3. aug 2010 Det med at frontline ikke virker ordenligt mere passer altså ikke. Firmaet der producere frontline har lavet et kæmpe projekt/undersøgelse af deres produkt som beviste at det virker. Hvis man tvivler på dette kan man skrive til firmaet og få de konkrete data på undersøgelsen.

Den største fejlkilde ved brug af frontline, advantage m.m er at man ikke bruger det korrekt! Hvis man ikke får produktet helt ned på huden, katten vejer for meget til 1 pipette m.m
    Desuden virker det forskelligt fra kat til kat så nogen katte virker det bedre på end andre.

Bruger selv advantage, det er bedst til min kat. Synes bare det er "synd" for frontline at der stadigvæk florere disse rygter.

• #14   3. aug 2010 Jeg har kun haft positiv erfaring med frontline. der er nogen katte, hvor det ikke hjælper på, men sådan er der jo med så meget. Det kan også komme an på om man nu, får givet det rigtigt..altså at skille hårene i nakken fra hianden og give det der.

• #15   3. aug 2010 nej det virker ikke ordenligt det skide frontline. mine fik nakkedråberne og spray d. 20 sidste måned og nu har de lopper igen. og de er indendørs katte så der er nogen der har slæbt dem med sig... igen!

hvad koster det der Atvantage? og er det på apoteket eller dyrlægen man får det?

• #16   3. aug 2010 jeg var ude for det samme med frontline. Dyrlægen sagde at det var ok at give avantage efter 14 dage. Det gjorde vi så, og lopperne er væk

• #17   3. aug 2010 Anne Sofie R.

Man skal også gentage behandlingen efter 4 uger og fortsætte i ca. 6 mdr hvis man skal blive total loppefri....

• #18   3. aug 2010 Til maria: jeg køber det på et apotek i udlandet men ved ik hvad det koster herhjemme, synes jeg så det til omkring 180-190 kr. kan det passe?

• #19   3. aug 2010 Husk at grunden til at du bliver ved at se lopper nok bla. er at lopperne bliver ved at blive klækket fa omgivelserne, og dermed springer der nye på katten hele tiden.. som så skal dø....

• #20   4. aug 2010 Jeg har aldrig brugt andet end Frontline Combo Vet, forebygende vel, at mærke og jeg har aldrig haft lopper... Så lad os lige slå helt fast... FRONTLINE COMBO VET VIRKER HER OG MANGE ANDRE STEDER OGSÅ :)) Så det kan ikke passe, når nogen skriver, at det IKKE virker, for det gør det altså nogle steder. Og hvis nogen af lopperne dør, så vil de alle også dø. Det tager måske bare lidt længere tid smiley Måske er der rigtig mange lopper eller måske får I ikke hele indholdet ned på huden.. Der er mange "hvis'er" i det her, fordi det virker altså udemærket nogen steder smiley

• #21   4. aug 2010 suplerede med capstar i går, og det virker.. lopperne dryssede nærmest af! og når det er kombineret med frontline så håber jeg at jeg er dækket nogenlunde ind smiley plus fik rystet, banket og støvsuget over alt og alle tæpper osv! så nu håber jeg.. de klør sig hvertfald ikke rigtigt mere!
    tak for hjælpen alle smiley

• #22   4. aug 2010 Er du sikker på at frontline er kommet på huden og IKKE i pelsen ??? det er ender i pelsen virker nemlig ikke *SS*

• #23   4. aug 2010 ja det er jeg, altså man kunne godt se at pelsen var lidt våd af det efterfølgende, men der var masser på huden smiley

Kommentér på:
frontline mod lopper

Annonce