Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vandhane der drypper AKUT 1.000 kr.
  • Hjælp til at sætte Gardinskinner og væg ramme op 800 kr.
  • Vinduespudsning 1.000 kr.
  • Ophængning af udendørs lampe 595 kr.
  • Rengør altan for alger 500 kr.
  • Hækklipning 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  frontline mod lopper
  • #1   6. dec 2006 ja det på spray er rigtig godt mod alt utøj...

• #2   6. dec 2006 det er noget på pipetter man hælder i nakken. men det er vel det samme

• #3   6. dec 2006 jeg har aldrig brugt de små der jeg køber den store spray for den er meget billigere tror den koster 115kr og der er til mange gange og den kan jeg bruges til alle dyr (jeg bruger den fra hamster til hest;o))

• #4   6. dec 2006 Jeg har godt nok aldrig hørt om den til spray, MEN jeg kender udemærket frontline, og den er god, og virker effektivt...

Det er bare med at komme i gang. der er en udførlig brugsanvisning bagpå...

• #5   6. dec 2006 Der er mange der siger at lopperne er begyndt at blive resistente over for frontline.
    Jeg skifter engang imellem mellem frontline og advantage.
    Loppeæg kan gå i dvale i op til 2 år, og hvis der lige pludselig er en loppe der er resistent over for et middel, så kan den dø, ved at man bruger et andet.

• #6   6. dec 2006 Mie - ja, det er med at komme det til livs...

Madeline - ja, jeg må da også indrømme at min gamle Trille , havde fået lopper, men jeg kunne simpelthen ikke komme af med dem, og jeg måtte jo heller ikke blive ved med at give hende loppemiddel, men jeg skiftede lidt mellem noget nyere frontline der også skulle virke i omgivelserne... Jeg ved ikke rigtig om det virkede bedre, men på et tidspunkt forsvandt 'husdyrene' da...

Men ja, hvorfor ikke. Vi kan jo også blive residente overfor noget bestemt medicin, så hvorfor skulle de ikke også kunne smiley

• #8   7. dec 2006 Jeg har lige givet Cleo frontline, en ny... Samme princip med pipetten i nakken, men denne her fjerner også lopper i kattens soveområder, og hvor den opholder sig i huset... Den koster 170 for 3 pipetter - altså kun 30 kr mere end den almindelige.. Og så slipper man for at sprøjte og vaske tæpper og lign.

• #9   7. dec 2006 Britta det er nok den jeg har brugt.. den der virker på omgivelserne også... Den er kanon.. Men hvad gør man med alle loppe lorterne i pelsen efterfølgende...

Kommentér på:
frontline mod lopper

Annonce