{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vil ikk spise kattemalt !!
  • #2   8. aug 2010 Felis , det er jo netop fordi hendes kat har døjet med ekstrem mange hårboller , så hun havde fået noget med hjem fra dyrlægen . Så den skal ha det , bare rolig smiley Vi gir den det ikke bare , ved godt det ikk er noget den skal ha altid .

• #3   8. aug 2010 Hvis katten døjer med hårboller og den ikke vil have kattemalt, må hun prøve at skifte foder.

Jeg har 3 katte, som heller ikke vil have kattemnalt, så jeg har prøvet forskelligefodertyper, for at finde den der passer til mine katter.
    Det er en langvarig proces, for man skal som regel prøve 10kg af gangen, før den kan vuderes ordentlig. " der er dog undtagelser " men det lønner sig, for når man har fundet den der passer til nettop sine katte, trives de også meget bedre.

• #4   8. aug 2010 Det vil jeg gi videre , selvom jeg ved at hun har prøvet en masse forskelligt .

• #6   8. aug 2010 den blir børstet hver dag , eller i hvertfald hver anden . Men hun må forsøge sig med noget andet foder .

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.370
    #7   8. aug 2010 Mine katte får også kattemalt et par gange om ugen. De har alle fra starten godt ville slikke det af min finger, men nogen gange vil Samie ikke havde kattemalten, så jeg åbner hans mund lidt og tager fingeren med kattemalten stille og rolig op mod ganen, så det sidder der og vupsi så slikker han sig om munden og det gllider ned på den måde. Han er fuldstændig ligeglad med når han ser jeg kommer med kattemalten, så han tager det afslappet og er ret ligeglad med måden han får det på ...haha de katte. smiley

Kommentér på:
Vil ikk spise kattemalt !!

Annonce