{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
999 visninger | Oprettet:

Vil ikke spise. {{forumTopicSubject}}

Jeg har en kat som er blevet parret for 5 dage siden, efter hun blev parret var hun hjemme i 2 dage, også har hun vært væk i 2 dage, hvor jeg slet ikke har set hende.

Hun kom hjem igår og lignede en "hængt kat", man kunne se hun havde haft ondt i maven, og hendes mave var helt trukket sammen. Hun har stadig ikk spist, hun har bare sovet siden hun kom hjem igen, og er slet ikke opmærksom som hun plejer. Fejler hun noget, og skal jeg være bekymret?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vil ikke spise.
  • #2   9. jul 2012 Du skal tage til dyrlægen! Jeg sidder og bliver bekymret over at læse at du ser at katten tydeligvis ikke er på toppen, og så bruger din tid på at skrive og spørge herinde om du skal være bekymret. Det burde du være! Af'sti afsted til doktor dyr.

  • #3   9. jul 2012 Jeg har snakket med dyrelægen 2 gange, men de mener at hun "bare" er træt.. Men ja, må nok heller sige at jeg VIL derop, så de kan kigge på hende smiley

  • #4   9. jul 2012 Så skal du bare være stædig og stå fast. De kan ikke tjekke katten gennem en tlf. Ellers burde du stærkt overveje at henvende dig til en anden dyrlæge.

  • #5   9. jul 2012 jeg tager afsted med det samme..


  • #6   9. jul 2012 S H
    Det må man sige at du også er! smiley



  • #7   9. jul 2012 Hej Line. Det er nok en god ide at se en dyrlæge. Har din kat en yndlingsgodbid ? Du kunne prøve at give hende et lille stykke kylling eller fisk eller ja bare noget du ved hun elsker - Hvis hun heller ikke virker interesseret i det - Så er den rigtig gal. Hvad mener du når du siger at maven er trukket sammen? Har hun kramper? Hvordan kan du se at hun har haft ondt i maven?
    Har hun evt nogle mærker? Hvis hankatten nu har været hård ved hende? Ved du hvad hun har fået at spise der hvor hun var? Har de sagt noget om hvor længe hun har virket sløj? Vi behøver flere oplysninger. Og lad os endelig vide hvad dyrlægen siger. God bedring med hende og ikke gå i panik smiley


  • #8   9. jul 2012 har du været til dyrelæge med din kat? smiley

  • #9   9. jul 2012 I løbet af de to dage, hun har været væk, kan der være sket meget med hende.
    Hun kan evt. være påkørt og have indre kvæstelser, blevet slået eller have spist gift.

    Håber, du er hos en anden dyrlæge end den, du talte med i telefonen.


  • #10   9. jul 2012 Ja, hun er blevet indlagt på dyrehospitalet nu. smiley Hun manglede 10-15% væske i kroppen, så de har lagt drop i hende nu.

    Og ja, fandt en anden dyrlæge end dem jeg snakkede med i tlf. Så dem bruger jeg ikke mere.


  • #11   9. jul 2012 + de selvfølgelig ville tjek hende ordenligt igennem, og der evt kunne være med hende, end jeg lige kunne se udefra.

    så glæder mig bare til at høre fra dem imorgen ved middagstid.


  • #12   9. jul 2012 Håber det ender godt! Og godt du fandt frem til en anden dyrlæge. smiley
    God bedring med hende.


  • #13   9. jul 2012 Hvor er det godt at høre at der bliver taget hånd om hende. RIgtig god bedring med hende smiley

  • #14   9. jul 2012 tusind tak. smiley

  • #15   9. jul 2012 God bedring med hende smiley

  • #16   9. jul 2012 Go bedring med hende smiley Vi håber hun snart er frisk igen smiley

  • #17   9. jul 2012 Rigtig god bedring med din kat smiley Håber det bedste for hende smiley

  • #18   10. jul 2012 Hej allesammen.

    Idag kl 14.45 blev hun aflivet. smiley

    Hun er enden faldet ned et højt sted fra, eller bleve ramt af en bil. Hendes tarm og ene luge så helt ødelagt ud på røngen billederne. smiley Så der har vært RIGTIG mange tårer herhjemme siden beskeden kom kl 13. smiley


  • #19   10. jul 2012 Åh nej det gør mig frygtelig ondt. Men hvis hun led, så er det godt hun har fået fred. RIP - Og alle mine tanker går til dig.
    Kh. Anna


  • #20   10. jul 2012 ja, og det gjorde hun. smiley men åha det var hårdt og stå deroppe og sige farvel til hende, også bare kig på hun stoppede med at trække vejret.

  • #21   10. jul 2012 Ja jeg var igennem noget meget lignende sidste september hvor min smukke somali Cassandra blev aflivet. Hun var kommet ud af huset på en eller anden måde og var forsvundet i en uge, jeg satte efterlysninger op, ringede til alt og alle, ledte hver dag - Ingen spor af hende. Pludselig ringede vores dyrlæge, en skraldemand som havde fundet hende under en affaldscontainer havde indleveret hende. Da jeg kom, var resultatet af røntgen at bækkenet var knust, den ene lunge, og balancenerven var kappet. Hun kunne ikke stå op. Da hun så mig begyndte hun at spinde helt vildt, det var så hårdt - Men hun led og der var kun en ting at gøre - så hun blev også aflivet og jeg græd og græd og græd.
    Så jeg kan sagtens sætte mig ind i din situation. Men det er sundt at græde - At få det hele ud. Også tænk på at du gav hende et rigtig godt katteliv og en værdig død.
    Det kan godt være det lyder dumt, men jeg skrev et brev til min Cassandra for at få følelserne og tårerne ud og det hjalp mig faktisk.
    Det gør meget ondt nu, og savnet vil ikke gå væk - Men sorgen vil ændre sig og ikke tynge så meget som den gør lige nu.


  • #22   10. jul 2012 Jeg kan slet ikke forestille mig hvor hårdt det må være at skulle sige farvel til sin højt elskede misser. Men jeg føler med dig. Du gjorde hvad du kunne, og det var godt du kom til dyrlægen med hende, så hun ikke skulle lide mere.
    Hvil i fred. Sender mine tanker herfra.


  • #23   10. jul 2012 Ja det var rigtig godt jeg kom afsted til dyrlægen med hende. smiley

    men må ærlig indrømme at jeg ikke havde regnet med at miste hende så pludseligt. smiley Nok også derfor man bliver ved at få tårer frem, så snart man tænker på hende eller snakker om hende.


  • #24   10. jul 2012 Hvil i fred lille pus . Må alle de andre misseengle passe godt på dig !
    føler med dig , og den smerte af sorg du må ha smiley det er aldrig sjovt at miste en ven, og slet ikke når det faktisk er ens bedste smiley Alle mine tanker går til dig i den svære tid . og må din elskling hvile i fred .


Kommentér på:
Vil ikke spise.

Annonce