{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
850 visninger | Oprettet:

køb af killing - hvor man ikke må se h {{forumTopicSubject}}

køb af killing - hvor man ikke må se hjemmet.
Jeg har i længe haft en venninde der ønskede sig en smuk blå torie makrel tabby huskat pige. Og efter lang tids søgen fandt hun en annonce med en. Billedene var ikke de bedste , men min venninde synes hun var gude smuk, så hun kontaktede sælger, for hun ville besøge hende. Det kunne hun ikke , men de kunne mødes på en p-plads og så kunne hun købe hende . GGG
Og hvad havde jeg advaret om GGG
Og hvad fik hun med hjem en lille mis med betændte øjne , og snot i hele ansigtet ,
Hvor jeg dov hader medlidenheds køb, men den lille skal nok blive raske med den pleje , den for ved min venninde , de kørte med det samme til dyrlægen da hun havde fået den . Så hvis den skal have en chance får et godt liv så er det ved hende.

Men kunne da godt tænke mig vide om i nogensinde ville købe på den måde .????

Jeg ville ikke , og jeg er da lidt chokket over at min venninde kunne, synes ellers jeg havde snakket meget kat med hende.
Jeg vil se hvor mit nye familie medlem kommer fra.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  køb af killing - hvor man ikke må se h
  • #1   13. aug 2010 helt enig - ALLE mine advarselslamper og bumme ville være skarpe hvis jeg ikke måtte se sælgers hjem.

Tænk, her kan folk slet ikke købe en kat, hvis de ikke har været her først

Hilsen Heidi og birmaopdrætter

• #2   13. aug 2010 Jeg har det på elt samme måde vedr, køb og salg Con Meo (Heidi)

• #3   13. aug 2010 NEEEEJ jeg ville aldrig købe en kat på den måde og jeg vil bestemt advare alle om at købe kat på den måde.
    Nu ved jeg godt at det ikke er en kat med tavle, men jeg kunne ikke forestille mig at sælge en kat uden de der skulle købe den havde været på besøg. På den måde har jeg osse en chance for at vurderer hvor mine katte ender. Er der børn i den familie beder jeg dem om at tage dem med, da jeg ønsker at se om børne har respekt for kattene. Har de ikke det, kan de slet ikke købe. Så enkelt er det.

• #4   13. aug 2010 Jeg ville aldrig købe et sted hvor jeg ikke måtte komem i hjemmet hvis jeg lystede..

At jeg vælger måske ikke at se hjemmet er noget andet.. Men man SKAL have lov til at se hjemmet

• #6   13. aug 2010 Hvis sælger kom med sådanne et foreslag til mig, ville jeg afslå med det samme.

• #7   13. aug 2010 Nej, nej og nej!
    Det kunne jeg aldrig drømme om! Hvis jeg skal have avlskat fra udlandet så kan det være svært.
    Men hvis sælger ligefrem ikke ville have jeg kom og så killingen, så ville jeg takke pænt nej!

• #8   13. aug 2010 Jeg kan se at I fleste har det som mig.
    Ang at hente avlsdyr hjem , så ville jeg aldrig købe et avlsdyr hvor jeg ikke har set hjemmet, så det betyder at der også bliver lagt penge til side til at hente.
    Så det er ikke anderledes end når vi køber i danmark. De sidste to min mor har købt har vi ventet 2 år på.Den rigtige parring. Så der har været tid til at spare op.Den sidste udenlanske pige har vi ventet på i 1 år.
    Så personligt for min mor og mig er det et no go ikke at se hjemmet.

Og det troede jeg også jeg havde fået banket i min vennindes hovede det hjælper så ikke at hun tænker med hjertet- nu må hun får det bedste ud af , håber at mica bliver rask

• #10   14. aug 2010 Jeg tror at en dømt kattehandler er begyndt igen, så vil du ikke være sød at skrive en pb til hvor i landet det er hun har købt kat..

For i tilfælde af at det er fra den kattehandler så synes jeg at i skal kontakte nogle af dem der forsøger at stoppe hende.

• #11   14. aug 2010 line R - Hvis det er hende jeg tror det er, så hedder det ikke "igen" men "stadig" hun har førhen købt katte og solgt den videre ret hurtigt igen også efter hun flyttede i lejlighed

• #12   14. aug 2010 det er hende jeg tænker på.. og ja du har sikkert helt ret.. men lige nu laver hun ret så meget og ikke kun katte men også hunde..

• #13   14. aug 2010 Øvs smiley Det har hun vidst gjort før, og også med heste... Med et par domem over hovedet burde hun da fatte det er helt hen i hegnet det hun har gang i *suk

• #14   14. aug 2010 jeg vil også helt klart have, at dem som en gang skal have mine killinger, skal (hvis de har lyst) hen og se den. så kan jeg også se, hvordan de er over for killingen, og de kan se, at den kommer fra et godt hjem smiley

jeg synes, at det betyder meget, at man ser killingen først, og tager den lidt op og sådan. så kan de jo også se kattemor smiley

• #15   14. aug 2010 Nej det er ikke den omtalte katte handler der drejer sig om.
    Vi slog telefon nr .og og fandt add.Det er i sønderjylland
    Fik så fat i min venninde og gave add. Så hun kørte ud og fik en snak med dem.Og fik sammen med dem, de andre to killinger og mormis til den dyrlæge som hun har ,hvor de kunne afbetale.Grunden til kvinden ikke ville sælge hjemme fra var at hun skammede sig over sit rode hovede af en mand og hvordan det så ud rundt om huset . Nogle steder inden for.

Men er nu stolt af min venninde at hun tog hånd om det.Og Mica nyder det der hjemme hos hende ,

• #16   14. aug 2010
    det var da godt nyt Heidi smiley

• #17   14. aug 2010 det var en pragtfuld nyhed

Kommentér på:
køb af killing - hvor man ikke må se h

Annonce