519 visninger
|
Oprettet:
{{ group.groupName }}
Medlemmer: {{group.memberCount}}Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "øretatovering"
Øretatovering!
Anton er i dag blevet øretaveret, men vores store hankat har været ved at slikke det der farve af ved tatoveringen, sker der noget ved det?
Anton er i dag blevet øretaveret, men vores store hankat har været ved at slikke det der farve af ved tatoveringen, sker der noget ved det?
Skrevet af: Jannie H - 1. dec 2009
øretatovering
mine katte blev øretatoverede i forbindelse med neutralisering i tirsdags. Meget af det grønne snask der sidder i ørene bagefter er faldet af men jeg kan overhoved ikke se at der står n oget. Jeg ...
mine katte blev øretatoverede i forbindelse med neutralisering i tirsdags. Meget af det grønne snask der sidder i ørene bagefter er faldet af men jeg kan overhoved ikke se at der står n oget. Jeg ...
Skrevet af: Nina P - 20. mar 2008
øretatovering???
hej Bliver katte altid øretatoveret i begge øre? Hvis de gør, hvorfor dog det??? mvh imoller
hej Bliver katte altid øretatoveret i begge øre? Hvis de gør, hvorfor dog det??? mvh imoller
Skrevet af: Ida M - 25. mar 2007
Få billig hjælp fra private
Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.
Seneste udførte opgaver
- Opsætning af gardiner 500 kr.
- Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
- Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
- Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
- Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
- Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
Katten ska jo ligges i narkose for at blive æretattoveret, hvor en chip er meget hurtigere og mere smertefrit overstået
jan 2007
Følger: 20 Følgere: 23 Emner: 39 Svar: 241
og vil os gerne ha ham kasteraet
jan 2007
jun 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 5 Svar: 52
Desuden er det tydeligt at en øremærket kat tilhører nogen, det kan du ikke se på en chippet kat
jan 2007
jan 2007
Følger: 5 Følgere: 4 Emner: 8 Svar: 130
og øretattovering er ikke = med at kattene kommer hjem eller ejer bliver kontaktet.
Min mosters kat slap ud - 3 uger efter den var øretattoveret, fuldt læseligt...
da katten har været væk en måned tænker de at den sikkert at kørt ned.
De kontakter falck, som stikker dem et nummer til kommunen (som jo altså opbevare kattene i en fryser et stykke tid)..
jojo katten havde ligget er i 26 dage... 26 DAGE! uden at de var blevet kontaktet overhovedet... :S
Hurra for øretattovering...
hvis man ringer til Falck om en nedkørt kat, bliver den scannet (det SKAL de - ok der er nogle båtnakker som ikke gør det - men i følge reglerne SKAL de!)
og udekatte - den diskussion magter jeg ikke...jeg ville bare ønske nogle ville sætte sig in i mark og vejfredsloven... :s
øretatovering