{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øretatovering
  • #1   18. aug 2010 ja - men hvorfor?
    Katten ska jo ligges i narkose for at blive æretattoveret, hvor en chip er meget hurtigere og mere smertefrit overstået smiley

• #2   18. aug 2010 fordi min kat blev samlet op af en dame herude som troede det var hendes og tog den med hjem...

og vil os gerne ha ham kasteraet smiley

• #3   18. aug 2010 og fordi jeg bor på landet. og vil ik risikere at han bliver indfanget som vildkat

• #4   18. aug 2010 Er enig med Julie H smiley
    Desuden er det tydeligt at en øremærket kat tilhører nogen, det kan du ikke se på en chippet kat smiley Nu blev mine godt nok øremærket i forbindelse med kastrationen hvor de alligevel var under bedøvelse, men synes helt klart øretatoveringen er at foretrække.

• #5   19. aug 2010 jeg skal ha den øremærket og ik chippet. det har større funktion herude for mig at den er tatoveret i øret.så står man ik i den kedelig situation at folk tager ens kat med hjem

• #6   19. aug 2010 jeg har efterhånden samlet mange katte op langs vejen - fint nok at den er øretattoveret, men hvad hjælper det, når man alligevel ikke kan læse hvad der står... :S Det har jeg ikke kunne 90% af tilfældene....
    og øretattovering er ikke = med at kattene kommer hjem eller ejer bliver kontaktet.

Min mosters kat slap ud - 3 uger efter den var øretattoveret, fuldt læseligt...
    da katten har været væk en måned tænker de at den sikkert at kørt ned.
    De kontakter falck, som stikker dem et nummer til kommunen (som jo altså opbevare kattene i en fryser et stykke tid)..

jojo katten havde ligget er i 26 dage... 26 DAGE! uden at de var blevet kontaktet overhovedet... :S
    Hurra for øretattovering...

hvis man ringer til Falck om en nedkørt kat, bliver den scannet (det SKAL de - ok der er nogle båtnakker som ikke gør det - men i følge reglerne SKAL de!)
    og udekatte - den diskussion magter jeg ikke...jeg ville bare ønske nogle ville sætte sig in i mark og vejfredsloven... :s

Kommentér på:
øretatovering

Annonce