711 visninger
|
Oprettet:
øretatovering {{forumTopicSubject}}
mine katte blev øretatoverede i forbindelse med neutralisering i tirsdags.
Meget af det grønne snask der sidder i ørene bagefter er faldet af men jeg kan overhoved ikke se at der står n oget. Jeg kan se nogle små prikker, men det er overhoved ikke læsbart.
er det normalt at det ikke er tydeligt i starten? Bliver det bedre?
For det skal jo være til at se med det blotte øje, hvis de en dag skulle blive væk og nogen finder dem og skal slå dem op i katte registeret.
okt 2007
Følger: 13 Følgere: 11 Katte: 2 Emner: 30 Svar: 319
okt 2007
Følgere: 7 Katte: 4 Emner: 2 Svar: 172
maj 2007
Følger: 10 Følgere: 9 Katte: 3 Emner: 108 Svar: 653
okt 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Katte: 3 Emner: 135 Svar: 1.762
Øv jeg gider bare ikke hvis dr. dyr ikke har gjort det ordentligt så de skal bedøves 1 gang til for at få det gjort. så bliver mor her godt nok arrig.
Jeg giver det lige et par dage mere så må vi se.
okt 2007
Jeg håber du har ret i at de bliver tydeligere, der er jo ikke nogen pointe i at have øretatoveringer på sine katte hvis de ikke kan aflæses.
om et par dage vil jeg lige kigge det efter igen og hvis jeg stadig ikke kan se det må jeg ringe til dr. dyr på tirsdag og høre.
dec 2006
Følgere: 102 Katte: 2 Emner: 68 Svar: 9.943
Det er bare skide ærgerligt, at dyrlægen ikke har tatoveret ordentligt fra start, for det kan godt lade sig gøre i dag. Mine kattes tatoveringer er desværre også utydelige, men ved lejlighed (altså hvis de alligevel skal i narkose pga. fx tandrensning), så skal tatoveringerne tegnes op!
okt 2007
Og helt ærligt men hvad f.... skal jeg så bruge dem til? de har ingen chip, da jeg har valgt den synlige metode så alle, almindelige mennesker kan se at mine katte altså har en ejer. men hvad hjælper det hvis ingen kan aflæse hvem den ejer er???
Jeg er simpelthen så arrig og de kan godt regne med at høre fra mig hos dr.dyr på tirsdag. Håber at det bliver lidt mere tydeligt når den sidste misfarvning er væk, men jeg tvivler stærkt da huden næsten er helt ren nu.
jun 2006
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 24
Mine to killinger er også næsten lige blevet tatoveret og de har set sådan her ud fra dag et af... hvis linket ikke dur kan du se et billed af det inde under min kat mads
øretatovering