{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
711 visninger | Oprettet:

øretatovering {{forumTopicSubject}}

mine katte blev øretatoverede i forbindelse med neutralisering i tirsdags.

Meget af det grønne snask der sidder i ørene bagefter er faldet af men jeg kan overhoved ikke se at der står n oget. Jeg kan se nogle små prikker, men det er overhoved ikke læsbart.

er det normalt at det ikke er tydeligt i starten? Bliver det bedre?

For det skal jo være til at se med det blotte øje, hvis de en dag skulle blive væk og nogen finder dem og skal slå dem op i katte registeret.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øretatovering
  • #1   20. mar 2008 Hos vores er det så tydeligt at det springer lige i øjnene. ö

• #2   20. mar 2008 missers er helt tydeligt, mener også at det var det fra starten, husker det ikke lige helt præcist

• #3   20. mar 2008 Når det sorte går væk burde man se tal og bogstaver... Jeg tror der gik et par dage før jeg kunne se de på mine kattes øre tydelligt

• #4   20. mar 2008 jeg kan ikk se hvad der står overhoved og de har næsten vasket ørene helt rene for snask.

Øv jeg gider bare ikke hvis dr. dyr ikke har gjort det ordentligt så de skal bedøves 1 gang til for at få det gjort. så bliver mor her godt nok arrig.

Jeg giver det lige et par dage mere så må vi se.

• #5   20. mar 2008 Lis D
    Jeg håber du har ret i at de bliver tydeligere, der er jo ikke nogen pointe i at have øretatoveringer på sine katte hvis de ikke kan aflæses.

om et par dage vil jeg lige kigge det efter igen og hvis jeg stadig ikke kan se det må jeg ringe til dr. dyr på tirsdag og høre.

• #6   21. mar 2008 Nina P (og Henriette vist også), jeg tror desværre ikke, at du skal regne med at det bliver tydeligere. Det, Lis D mener, er vist, at der skal håndtatoveres oveni.

Det er bare skide ærgerligt, at dyrlægen ikke har tatoveret ordentligt fra start, for det kan godt lade sig gøre i dag. Mine kattes tatoveringer er desværre også utydelige, men ved lejlighed (altså hvis de alligevel skal i narkose pga. fx tandrensning), så skal tatoveringerne tegnes op!

• #7   21. mar 2008 jeg begynder at kunne ane at der står skrevet noget. men hvis jeg fandt dem på gaden og skulle læse tatoveringen så ville jeg give op.

Og helt ærligt men hvad f.... skal jeg så bruge dem til? de har ingen chip, da jeg har valgt den synlige metode så alle, almindelige mennesker kan se at mine katte altså har en ejer. men hvad hjælper det hvis ingen kan aflæse hvem den ejer er???

Jeg er simpelthen så arrig og de kan godt regne med at høre fra mig hos dr.dyr på tirsdag. Håber at det bliver lidt mere tydeligt når den sidste misfarvning er væk, men jeg tvivler stærkt da huden næsten er helt ren nu.

• #8   22. mar 2008 http://www.kattegalleri.dk/html/gal_visbil.asp?ID=19644

Mine to killinger er også næsten lige blevet tatoveret og de har set sådan her ud fra dag et af... hvis linket ikke dur kan du se et billed af det inde under min kat mads

Kommentér på:
øretatovering

Annonce