{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af gardiner 500 kr.
  • Connect washing machine and dryer to circuit 550 kr.
  • Installering af tørretumbler med lidt for kort ledning 500 kr.
  • Lukket for vand og fjernelse af radiatorer 2.000 kr.
  • Vaskemaskine pumper ikke vand ud 1.350 kr.
  • Samle 2 gaderobeskab. 2 dørs. 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  øretatovering???
  • #1   25. mar 2007 Nogle dyrlæger bruger at gøre det i begge ører da, de kan blive utydelige med tiden.. så er der større chance for at man kan læse det..

• #2   25. mar 2007 har os lige et spørgsmål omkring øretatovering... må man gerne udstille en kat der har det?

• #3   25. mar 2007 En mikrochip i nakken er bedre end en øretatovering, og mere skånsomt, idet at katten ikke skal bedøves først - og så bliver nummeret i mikrochippen ikke utydelig med tiden.

Desuden vil jeg næsten vove at påstå at det er billigere, men er ikke sikker.

Poteknus.

• #4   25. mar 2007 Johanna.. kan godt være en chips blir sat i imens katten er vågen, men hvor mange alm mennesker vil kigge efter om en kat har en chips hvis de finder den? ik særlig mange.. derfor øretatoveringer er mere sikre.. dem kan folk se hvis de finder en kvæstet, bortløbet eller død kat.

• #5   25. mar 2007 Det er såmænd ikke engang særligt nyt, at de tatoverer i begge ører - det blev Guinness og Bailey også for over 5 år siden. Det smarte er, at de vender dem om, dvs. i det ene øre er det tallene, der er yderst og i det andet er det bogstaverne. Med nogen katte (eller måske nærmere deres farve) kan det godt være svært at komme til at læse det, der står inderst, men nu kan man kombinere de to ører til en hel tatovering *SSS*

• #6   25. mar 2007 Jeg tror at det er et krav at man har enten øretatoveret eller mikrochippet sin kat til en udstilling.

Men en evt. øretatovering skal jo så nok bare være meget tydelig!

Ret mig, hvis jeg tager fejl.

• #7   25. mar 2007 Alle dyrlæger, og Falckbiler er udstyret med en mikrochip-aflæser, og de <b>skal</b> se efter om katten er mærket hvis de finder/får bragt én ind.

• #8   25. mar 2007 Sabrina - jeg kender en kat, der bliver udstillet og har været BIS indtil flere gange og han er øretatoveret, så det kan skam godt lade sig gøre *SS*. Hvis katten har helt hvide ører, er det måske ikke så kækt med en meget mørk tatovering (og især ikke, fordi farven nogengange går gennem øret), men det er ikke udstillingsafvisningsgrund at have en tatovering - nogen dommere vil måske mene, det trækker ned på udseendet.

• #9   25. mar 2007 okay tak for svaret...

• #10   26. mar 2007 Azizam: Nej, falck bilerne har ikke en chipaflæser med i deres biler.

Og jeg vil da også til enhver tid holde på at øretatoveringer er sikrere end en chip, selvom chippen ikke flyder ud med tiden smiley Men så længe det ikke er alle der ejer en chipaflæser, så bliver mine katte øretatoverede... Så er jeg da sikker på at de kan findes, hvis de (gud forbyde det) skulle stikke af en dag smiley

• #11   26. mar 2007 Vores katte er også øretatoveret, og kun i det ene øre. Tror godt man kan sige til sin dyrlæge, de kun skal gøre det i det ene øre, hvis det er det man vil ha.

• #12   26. mar 2007 Anne Marie - ja, det er jo liiiige det *SS*. Der er rigtig mange, der ikke aner noget om chipmærkning og dermed måske ville anse katten for at være vildtlevende. Én ting er, hvis de bliver kørt ned, noget andet er hvis de "bare" er løbet væk og bliver fundet af et behjertet menneske i nabolaget. Så er det immervæk nemmere at gribe telefonen/gå på internettet og lige checke frem for at skulle tage fri fra arbejde for at køre en fremmed kat til dyrlægen og få den checket.

• #13   26. mar 2007 Azizam: jeg retter lige mig selv *gg* nogle af falckbilerne har chiplæser med, men ikke alle. det kommer også an på hvilken bil det er der er sendt ud smiley

Kommentér på:
øretatovering???

Annonce