{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
421 visninger | Oprettet:

Afføring. {{forumTopicSubject}}

Hej Alle.

Min 6 måneder gamle hankat havde blod i sin afføring idag? Hvad kan det være? Er rigtig bekymret for ham, og jeg ringer til min dyrlæge i morgen, men indtil da, kunne det være at nogle måske havde prøvet noget lignende?

Mvh Mette og Batman

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afføring.
  • #1   22. aug 2010 Ja jeg er meget tilknyttet til min dyrlæge. smiley måske lidt for overbeskyttende, men vil jo ikke ha at der sker mine katte noget.

Nej han er helt sig selv, leger og løber rundt som han plejer at gøre, og han spiser også normalt.

• #2   22. aug 2010 Man kan aldrig være for opmærksom på sin kat, og jeg ringer osse hellere en gang for meget end for lidt. Men det du beskriver kan være en lille åre der er bristet når katten har presset. Er det det, så går det over af sig selv. Men det kan være alt muligt andet, så det er godt at du får ringet. God bedring med missen

• #3   22. aug 2010 Blodig afføring kan være tegn på tarmparasitter, tyktarmskatar eller en alvorlig tarmlidelse, men muligheden foreligger også hvis katten har haft diarre eller hård afføring at nogle af blodkarrene i tarmen er bristet.

Så længe han ellers er frisk og spiser og drikker kan du sagtens vente til i morgen med at kontakte dyrlægen.

God bedring med ham.

• #4   22. aug 2010 Jeg prøvede det samme engang med Soffy.. To omgang bøffer i bakken med klart almindelig flydende blod ovenpå..

Det var self også en weekend, så jeg ringede til vagtdyrlægen, og han sagde at så længe det var tyndt-flydende blod uden klumper og katten ikke havde ændret adfærd overhovedet, stadig var glad legende og kælen, så skulle jeg lige kigge pøller et døgn til to endnu, for det kunne være en rift fra noget hun havde spist eller hård afføring.. Dagen efter var det væk, og mandag var jeg ved dyrlægen, og der var intet overhovedet.. så det var heldigvis en rift.. Men jeg gik da helt i panik...

Vagt-dyrlægen her i omegn råder heldigvis telefonisk gratis, måske du kunne prøve om der er en i dit område også? De ved jo hvilke tegn man skal kigge efter.. smiley

Kommentér på:
Afføring.

Annonce