421 visninger
|
Oprettet:
Afføring. {{forumTopicSubject}}
Hej Alle.
Min 6 måneder gamle hankat havde blod i sin afføring idag? Hvad kan det være? Er rigtig bekymret for ham, og jeg ringer til min dyrlæge i morgen, men indtil da, kunne det være at nogle måske havde prøvet noget lignende?
Mvh Mette og Batman
maj 2010
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 3 Svar: 3
Nej han er helt sig selv, leger og løber rundt som han plejer at gøre, og han spiser også normalt.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
nov 2007
Følger: 25 Følgere: 23 Katte: 5 Emner: 43 Svar: 2.028
Så længe han ellers er frisk og spiser og drikker kan du sagtens vente til i morgen med at kontakte dyrlægen.
God bedring med ham.
apr 2009
Følger: 20 Følgere: 18 Katte: 3 Emner: 30 Svar: 357
Det var self også en weekend, så jeg ringede til vagtdyrlægen, og han sagde at så længe det var tyndt-flydende blod uden klumper og katten ikke havde ændret adfærd overhovedet, stadig var glad legende og kælen, så skulle jeg lige kigge pøller et døgn til to endnu, for det kunne være en rift fra noget hun havde spist eller hård afføring.. Dagen efter var det væk, og mandag var jeg ved dyrlægen, og der var intet overhovedet.. så det var heldigvis en rift.. Men jeg gik da helt i panik...
Vagt-dyrlægen her i omegn råder heldigvis telefonisk gratis, måske du kunne prøve om der er en i dit område også? De ved jo hvilke tegn man skal kigge efter..
Afføring.