{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Afføring
  • #4   31. dec 2010 Flere bakker. Du skal vide at nogle katte ikke vil lave der hvor der er tisset.
    Jeg har 5 bakker til 6 katte og 2 til de 3 plejekillinger jeg har. Den ene af kasserne bliver der kun lavet i, det er min fertile han der ikke vil gøre det i den samme.
    Du skriver at den ene ikke er kastreret og det kan osse meget vel være derfor. Hankattetis fra en fertil han lugter meget stærkt, det er lige før det svider i øjnene. Katte har meget bedre lugtesans end vi mennesker og hunde for den sags skyld. Afførring markerer de osse ved-

Så det bedste råd jeg kan give dig er at få hankatten kastreret og få nogle flere bakker, den ene af dem gerne uden låg

• #5   31. dec 2010 så kan vi gå og købe spandevis af grus hele tiden... no way.

• #7   31. dec 2010 Helt ærligt smiley

Kattene går da ikke mere på toilet, fordi de har flere bakker at gøre det i smiley Det er jo kun lige når du har købt dem, at de skal fyldes op, at det koster ekstra, men efter det er du måske fri for, at nogen gør ved siden af bakken smiley Men du vil jo ikke bruge mere grus end du gør nu :))

• #8   31. dec 2010 så skal jeg købe grus hver 14 dag ?

• #10   31. dec 2010 Jeg bruger osse en del mere grus med 6 plus 3 katte end da jeg kun havde 2. Og hallo jeg bruger osse mere foder. Og sørme om jeg ikke osse måtte have flere bakker og skåle til vand og foder. Det hører ligesom med når man anskaffer sig flere dyr.
    Og hvis det er fordi du ikke gider slæbe på gruset så kan du jo bare bestille over nettet.

• #12   31. dec 2010 jeg gider bare ik købe 2 poser grus næsten hver 14 dag. det har jeg sgu ik råd til. og ja vi er også igang med at afskaffe os 2 af kattene

• #16   31. dec 2010 4 katte til én bakke?
    Det er jo fuldstændig urealistisk!!! Hvad havde du selv regnet med?
    Jeg har tre katte til to bakker.. Og jeg bruger da ikke mere grus af den grund?

Men hvis du har valgt at anskaffe dig dyrene, må du sguda tage det ansvar der følger med? tror du det er legetøj som du bare kan smide videre når du er træt af det?

Og er det mange penge hvis du skal købe grus hver 14. dag? Det er lige præcis 46 kroner i rema for 16 liter! Du behøver jo ikke købe det dyre..

Hvordan vil du kunne betale en dyrlæge regning hvis en af dine små¨bliver syge?

Synes det er total hul i hovedet at brokke sig over at det koster at have dyr. Det ved man fandme inden man får dem.

Undskyld min tone, men det er sådan noget her, der kan få mit pis i kog.

Godt nytår.

ps. godt at høre du har valgt at finde nye hjem til to af misserne.

• #17   31. dec 2010 bla ba bla bla bla

• #18   31. dec 2010 er helt i chok over du er 27!!!!

• #19   31. dec 2010 Derfor fortæller jeg også mine killingekøber at det billigste er at anskaffe sig Katten..
    Det dyre kommer ved at købe ordentilgt mad, grus, samt evt dyrlægebesøg...

Husk Dyret har ikke valgt at bo hos os, INGEN slet ingen af dem..
    De er vores valg, også når det koster penge..

Lene og Høgerstedets skovkatte

• #20   31. dec 2010 Med den tone og ordvalg du ligger for dagen i denne tråd, forstår jeg sgi godt, du ikke kan finde nogen til, at overtage dine katte... Man får tilbage hvad man giver... Og du giver intet andet end brok, brok, brok i dennne tråd... Du spørger om råd, men vil reelt set ikke have et råd smiley

Du spørger i din annonce hvorfor det altid er killinger på 12 - 16 uger man vil have... Hvis det er mig der skal have ny kat, så er svaret, at det sjældent giver problemer med at få en killing ind i huset til en større flok katte.. Men en voksen kat kan være svær, at få til at tilpasse sig i flokken... Og tilmed har katten adfærdsproblemer, så som at skide ved siden af bakken det sted hvor den kommer fra, fordi tidligere ejer ikke gad at slæbe grus hjem til de katte han/hun nu har anskaffet sig smiley Hvem har lyst til, at overtage en sådan kat ? Måske skulle du prøve at betale for at katten kommer på et internat, så kan de måske se katten an, inden den kommer i et nyt hjem med adfærdsproblemer som allerede er for sent at gøre noget ved smiley

Godt nytår til dig..

• #22   31. dec 2010 De to du skal af med er vel dem der s***** udenfor bakken? Husk at fortælle det hvis nongen henvender sig ...

• #23   1. jan 2011 Altså vores to katte har skam også kun en bakke, jeg ser ikke noget problem i at have en bakke, dog tror jeg du skal prøve at tømme noget oftere ! Her fungere det fint med at vi tømmer en gang om dagen ! Og så når den trænger tømmer jeg helt og vasker bakken ! Men for mig lyder det som du bruger det billige grus ? Da vil jeg sige du spare INGEN penge på det ! Min veninde brugte det billige fra lidl - fakta osv. Jeg anbefalede hende extrem classic JA det er dyrt ! Men man skal ikke fylde ret ofte op og det dufter dejligt !

• #24   1. jan 2011 nej det er ikke dem der skider uden for kattebakken som vi vil af med

• #26   1. jan 2011 Jeg har pludselig fået samme problem med min ene hunkat. Hun er begyndt at skide i stuen. Det har hun aldrig gjort før. Hun er 5 år og steraliseret. Det skal siges at vi flyttede i April måned, men det er først inden for de sidste 3 uger, hun er begyndt at skide uden for kattebakken. Det er sket ca. 3 gange, men hun tisser aldrig uden for bakken.

Jeg har 4 katte og 3 kattebakker (to af dem kæmpe store). Jeg vil straks købe en kattebakke mere (og grus LOOOOL), for at se om det hjælper.

Har i andre forslag til hvad jeg kan gøre?

• #27   1. jan 2011 Luzi
    I BR kan man få nogle uroligt realistiske katte, der kan mjave, spinde når man aer den og hvæse når man trækker den i halen. De skal hverken have renset bakke, fodres eller til dyrlægen, og man kan slukke for den, når man ikke gider høre på den.
    Min nevø har sådan een, og han er meget glad for den.

• #28   2. jan 2011 camilla.... ha ha hvor er du sjov.

vi har givet dem en stor bakke nu, så nu er der 3 bakker

Kommentér på:
Afføring

Annonce