{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.817 visninger | Oprettet:

Hader min kat mig? {{forumTopicSubject}}

Jeg fik i fredags, min lille killing hjem. Rigtig dejligt (:
Men jeg har jo så i forvejen min 8mdr gamle kat.. Jeg ved godt de skal vænne sig til hinanden og sådan, for de er langt fra gode venner lige nu,,

Min tingen er at den kat jeg havde i forvejen, slet ikke gider mig. Den plejer at ligge på mig, ved siden af, komme hen til mig og spinde. Nu kan jeg ingen gang få lov at løfte hende eller noget, og hun ser så bedrøvet ud. Jeg er meget opmærksom på også at give hende meget opmærksomhed.. Er der andet jeg kan gøre? og mon hun vil blive som hun var før igen? Har ret dårlig samvittighed smiley

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hader min kat mig?
  • #2   22. aug 2010 Selvfølgelig hader hun dig ikke. Jeg tror blot hun er lidt stresset og usikker over den lille nye der er kommet i hjemmet. Den lugter fremmed og er en hun skal vænne sig til. Det bedste du kan gøre er at lade hende bestemme tempoet om hvornår hun igen er klar til at blive løftet og ligge hos dig, uden dog at give hende mindre opmærksomhed.

Sæt dig ned og leg med begge kattene, tal med hende men lad være med at presse hende til at være hos dig, hvis hun ikke har lyst.

Jeg er sikker på, at når først den lille ny dufter som resten af hjemmet og hun finder ud af der ikke sidder en vred kattemor på lur et sted, så skal hun nok blive sig selv igen og blive glad for sin nye lille legekammerat.

Held og lykke med dem begge.

• #3   23. aug 2010 Okay..
    Tak for svarene..

det er allerede blevet lidt bedre (: - blev bare lidt frustreret..

Kommentér på:
Hader min kat mig?

Annonce