{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
707 visninger | Oprettet:

Ved ikk hva jeg skal stille op !! {{forumTopicSubject}}

For kort tid siden skrev jeg om en lille sort killing som kommer her hvor jeg bor , jeg har fremlyst den alle vegne , været hos dyrlægen med den for at tjekke øretatoo , men den er ikke registreret nogen steder i den tatoo smiley Har hængt sedler op forskellige steder i byen , men uden held , nu sidder den i min opgang på min dørmåtte fordi de virkelig bare stormer og regner uden for , har så frygteligt ondt af den smiley men Asti flegner en grøn neger hvis den kommer ind (Det er prøvet)
Hva pokker skal jeg stille op ? smiley Har lyst til at græde , for jeg har bare så forfærdeligt ondt af den lille mis smiley Hvor høre den mon til ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Opsætning af lamper 900 kr.
  • Cover holes in walls and ceiling 1.000 kr.
  • Hoved og terasse dør lukker ikke ordentligt 1.300 kr.
  • Lavet et makeup bord 750 kr.
  • Ophæng af TV og ophæng af lamper 1.485 kr.
  • Fixe opvaskemaskine der lækker vand 1.090 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ved ikk hva jeg skal stille op !!
  • #1   23. aug 2010 Har du prøvet at kontakte de forskellige internater og spørge om de vil tage den. Den kan jo ikke rende rundt uden pasning med den årstid vi går i møde. Sig det som det er og at du har gjort at du kan komme i tanker om og at din egen kat ikke kan tolerere den.

• #2   23. aug 2010 årh det lille pus! Du har ikke et andet rum den kan komme ind i midlertidigt?

• #3   23. aug 2010 Nej Marianne H smiley Bor i lejlighed så har ikk oseaner af plads smiley
    Marianne N : Jeg har snakket med et internat i nærheden af mig , men de ville ikke tage nogen ind , eller jo , men de havde ikke en eneste plads ledig smiley

• #4   23. aug 2010 Ja, man ville jo nærmest mene det lille pus, havde haft et hjem engang....
    Kunne du evt. få kontakt til et andet internat el komme prøve, at rykke for, at den kan komme ind på et evt afbud?
    Håber der snart kommer en løsning smiley

• #5   23. aug 2010 Er den øretatoveret og neutraliseret ??

• #6   24. aug 2010 Som der er skrevet, put den ud på toilettet indtil du finder en beder løsning...
    Det er beder end den render rundt ude i det her vejr! Stakkels lille pus smiley
    Se om du ikke kender nogen der vil have et ferie-barn indtil der findes en beder løsning smiley

• #7   24. aug 2010 Jeanette - Hun er øretatoveret , om hun er steriliseret ved jeg ikk . Det ved jeg ikk hvordan man ser på en hund mis ?
    Hun har heldigvis haft ly for natten i min opgang hvor der er lunt og tørt , Gav hende mad i går , og hun åd det som om hun aldrig har fået noget mad før . Spørger min bror om han evt. kan tage sig a den .

• #8   24. aug 2010 Hej P.
    Lyder som om du eller dyrlægen har måske har læst et forkert bogstav/tal ? De forerste bogstaver fortæller hvem der har lavet tatooveringen!
    Derfra kunne man så kontakte pågældende dyrlæge og måske spore ejer?
    Ved det ikke, blot et "måske"
    Men hvor er det godt at lille mis har fået lidt læ og lidt mad :-))
    Held og lykke med opgaven, ser frem til at høre nærmere!
    Mvh M

• #9   24. aug 2010 Monique , Ja det ku nemlig opspore dyrlægen , MEN , den dyrlæge der har lavet den , har ikke et navn på ejeren , min egen dyrlæge sagde at han bestemt ikke virkede helt gennembagt !

Kommentér på:
Ved ikk hva jeg skal stille op !!

Annonce