2.726 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

mister pels mister pels

min dejlige hvis langhåret kat er beyndt at tabe pelsen, og er nu nøgen på halsen under maven, og mellem bagbenene. pelsen på resten af kroppen er tynd og halen næsten ikke eksisterende.. hvad kan der være galt med ham.

han virker frisk og har ikke ændret adfærd. han æder og leger som han plejer, men fælder i store totter.
han er grim og jeg er ved at få spat af alle de hår

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Hjælp til elstik 500 kr.
  • Vinduespudsning 600 kr.
  • Luge ukrudt 1.375 kr.
  • Flyttet et klædeskab. 700 kr.
  • Swiss Klædeskab 2.000 kr.
  • Terrassedør trepunktslås binder 1.350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  mister pels
  • #1   1. sep 2010 Prøv at ringe til dyrlægen og hør hvad de siger..

• #2   1. sep 2010 Går han ude ? så kan han have fået ræveskab, så jeg synes du skal kontakte dyrlægen. Ræveskab kan let behandles og man kan forebygge

• #4   1. sep 2010 Uha det kan være mange ting. Jeg kan kun anbefale dig at tage til dyrlægen, for at få konstateret hvad det kan være. Jeg ville, hvis jeg var dig, hellere ringe i dag end i morgen.

• #5   1. sep 2010 jeg har snakket med dyrlægen, han mener det er forbi gående,pga af stress. og så mente han at jeg skulle give den en loppekur.
    det er selvfølglig gjort men jeg syntes det bliver ved, og frygter da at den ender op helt nøgen

• #6   1. sep 2010 Det kan også være allergi, din kat har. Så kan de også klø/slikke en masse pels af.
    Min kat er pt. i behandling og har fået kløestillende. Dyrlægen ved ikke, hvad han er allergisk over for, da vi ikke har ændret foder, grus osv. Men det kan sagtens være et enkelt stående tilfælde, som han ikke vil reagerer over for igen.

Kommentér på:
mister pels

Annonce