1.186 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 8 Svar

hænge mave hænge mave

Vil lige oprette et nyt emne efter mit sjov emne lige neden under...

MIlle har hænge mave selvom hun er tynd ! jeg forstå det slet ikke hvad er grunden til det ?
Vores anden kat missen er meget støre og meget gammel efterhånden og hun har også en rigtig hænge mave, men det er mere forståligt eftersom hun har voret lidt godt i stand og nu er lidt tynder men ogå gammel...
Men hvad er grunden til at Mille har det ?
Er det bare noget huskatte har eller hvad ?

Håber nogle kan hjælpe..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte ballofix 1.500 kr.
  • Hjælp til at hænge to plakater op 300 kr.
  • Montering af vaskemaskine og tørretumbler 500 kr.
  • 3 sal, stort bord til kældren 1.150 kr.
  • Montering 2 IKEA møbler 500 kr.
  • Punkteret cykel dæk 300 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hænge mave
  • #1   23. jan 2006 nej altså missen vores anden kat som ikke er oprettet her inde gider ikke rigtig være ude mere, kun om sommeren men det er bare for at ligge og slikke sol.. Og hun har altid haft meget hænge mave..
    Mille har kun voret ude fra hun er blevet smidt ud af sit hjem og så til jeg tog hende ind.. Tror ikke hun havde været ude i mere end 2 uger eller sådan.. Og hun leger utrolig meget her hjemme.. Så kan ikke helt forstå det...

• #2   23. jan 2006 nej hverken den ene eller den anden af dem..

• #3   23. jan 2006 Min venindes kat har en hængemave fordi den har fået killinger mange gange. Men da dine ikke har fået ved jeg ikke hvad det kan skyldes

• #4   23. jan 2006 nej er også bare helt fortabt.. Ved sku ikke hvad det kan være der gør det.

• #5   23. jan 2006 okay jamen det er jo lidt sjovt når nu mille på ingen måde er tyk, hun er faktisk tynd..

• #6   23. jan 2006 Nej mille er ikke blevet striliseret endnu men vil blive det her den 2/2-06
    Så også derfor jeg undre mig over hendes hængemave...
    Og hun får masser af motion.. Da hun er utrolig nys. bare der er nogle der ringer på er hun der som en hund...

• #7   24. jan 2006 cammilla barsøe H: Ja mille trænger i hvertfald ikke til nogen kur, så det kommer hun ikke på.. Men nu må vi se må bare spørge dyrelægen når nu jeg skal der over den 2/2-06 om hun ved hvad det kan være..

Indienite: Ja men mille har bare forst fået her for et stykke tid sinden og forstå ikke noget af det.. Hun få somregl kun tørfoder og så en gang hver anden uge noget af det der mad i potionspioser...
    Og det spiser hun ikke ret meget af... ikke en gang halvdelen af sådan en pose...

• #8   24. jan 2006 Ja men det vil jeg gøre.. dog vil jeg forst spørge nu her den 2/2-06 der er ikke så lang tid til jo.. men tak for hjælpen

Kommentér på:
hænge mave

Annonce