{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
526 visninger | Oprettet:

Højgravid {{forumTopicSubject}}

Har nogen her hørt det der med, at inden den højgravide kat vil føde render der mælk til og man kan mærke det hvis man strøger hånden hen over patterne!?.. Det sagde min opdrætter nemlig og det har vi også oplevet til alle fødsler.. Så er det bare jeg tænker, at når det så sker med mælkeposerne, at katten gerne skal føde inden et døg eller hvad?.. nu har vores gået med "mælkeposerne" i et par dage.. Hun har haft slim bagtil i mandags.. tænker det er jo slimproppen der er gået.. Hun har haft ve ligne smerter tirsdag, uden en fødsel er startet.. Hvad skal det så sige!?.. At hun ikke selv går igang og jeg derfor lige må ringe til dyrlægen i morgen og fortælle omkring det.. Datoen på hvornår hun er parret ved vi ikke.. det er hendes 4 kuld.. Jeg tænker hun ikke selv kan føde og de sådan set også er for store til at komme ud hvis hun er gået langt over!*?..
Eller går der op til en uge før fødslen vil sarte hvis slimproppen er gået..
- Min egen mening og viden siger hun ikke selv går igang og at jeg må til dyrlægen og få kejsersnit..

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Højgravid
  • #3   24. sep 2010 Heidi- Har såmænd heller ikke skrevet presseveer nogen steder..:) Jeg har oplevet 5 katte fødsler og ingen har været ens.
    - Hun har haft ve ligne smerter.. Det er jo nok muren i maven....
    Lotte, Hun fødte et kuld killinger d. 12 og 13 maj. Hun kom i løbetid da de var omkring 13 uger + % 1 uge.. Sådan som du skriver med at der kan gå op til en uge er rart at vide og det med mælken løber ned.. Det er jo ligesom hos os :). Hun spiser og drikker som normalt
    Hende og min anden har hoppet op på et højskab og så gået under loftet, ned til gavlen hvor der er hul..
    Krista. Det ved jeg godt.

• #4   24. sep 2010 Det er ok Heidi. Der er hvad der kan ske. smiley
    Jo tak. Jeg venter max til mandag. Håber hun kommeri gang selv smiley

Kommentér på:
Højgravid

Annonce