{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.050 visninger | Oprettet:

At få killing til at spise tør foder {{forumTopicSubject}}

Har en Killing på 5mdr som nægter at spise tørfoder,hun vil kun spise vådfoder eller god bidder. Hun er adopteret og der fik vi noget tør foder men hun vil ikke rører det, har i dag købt noget andet tør foder og hun kigger på det og går... Jeg prøver at få hende til at spise hills killing foder skal jeg stoppe med at give hende våd foder og god bidder indtil hun giver sig? har aldrig prøvet før at nogle af mine katte ikke har ville spise tør foder.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  At få killing til at spise tør foder
  • #1   30. sep 2010 ingen raske katte ville sulte sig selv ihjel så du skal bare lade være med at give den andet og du skal se den spiser tørkost hurtigere end du havde regnet med smiley

• #3   30. sep 2010 Jeg synes IKKE, du skal stoppe med at give hende vådfoder! Det er kun godt, at hun er glad for det.

Bed dyrægen om nogle forskellige prøveposer med tørfoder, og se om der ikke er noget, der falder i smag.
    Eller prøv med fx Orijen tørfoder, der indeholder meget kød.

Fx kan du give vådfoder som vanligt om dagen, og til natten kun give tørfoder. Evt start med at blande lidt tørfoder i vådfoderet.

Tørfoder kræver at katte får meget væske aht. nyrer og urinveje, så hav gerne en ekstra vandskål eller to fremme.

Kommentér på:
At få killing til at spise tør foder

Annonce