494 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
9 Svar
Hvorfor ikke? Hvorfor ikke?
Hvis man har en kat eller et kuld killinger man vil sælge, ja hvorfor så ikke fra starten skrive de relevante oplysninger til en salgsside....Der mangler mere end ofte tlf. nr. del af landet eller by køn eller neutraliseret....
Det er mere end ærgerligt, og for mig fuldstændig uforståeligt....
Er der et reglement som forbyder det eller hvad er det som får folk til at være så lidt oplysende med det som de vilo sælge....
Det tager ofte flere dage iinden man for f.eks. de relevante oplysninger....
0 synes godt om
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
sep 2006
Jeg troede da ikke det kostede noget at sætte til salg her inde ???
sep 2006
Er det da studenterhuen som er for stor eller??.
Nej, ikke for at fornærme nogen.
Men det er bare så ærgerligt at hver en oplysniong skal trækkes ud af folk.
Eller sagt på en anden måde. Man vælger at købe sin kat på en anden side med oplysningerne i orden.
nov 2007
Følger: 23 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 7 Svar: 1.523
Det virker useriøst, og ligegyldigt. Jeg synes det er vigtigt for mine killingekøbere at vide hvad de skal betale penge for, så derfor står der en lang smørre i mine annoncer. Både om kattens sind, og også hvad der følger med i "pakken"
Det kan så også være der er nogen som er trætte af at skrive en masse informationer, som folk så tydeligt ikke læser alligevel. I don't know, det ville i hvertfald ikke være helt professionelt.
jun 2009
Følger: 5 Følgere: 4 Katte: 2 Emner: 104 Svar: 391
men har godt nok også oplevet, at folk har kontaktet mig, og så spurgt om hvilken farve de er . okay, så har de altså ikke lige læst annoncen, og det er det første der står i den. men jeg skriver stadig mange oplysninger i min annonce, men har bare kortere sætninger nu. måske hjælper det
dec 2006
Følger: 230 Følgere: 199 Katte: 6 Emner: 227 Svar: 3.947
hvis nogen vi have et telefonnummer, må de da gerne får det, men sætte det ind her nej tak..
Men ellers er der en masse oplysninger i mine annoncer
Men jeg har dog lagt mærke til, at det er en mangle vare, det der med oplysniger.
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
sep 2006
Men er der nogen som laver telefongas, siden man bare ikke skriver det fra starten..
Det bedste ville være et billed pr. killing og så beskrivelse med køn...Selvfølgelig om det er med eller uden stamtavle...Og så også billede af forældrene.
Jeg tænker også med såååå mange killinger tilsalg, så handler det vel om at lave et opslag som fænger fra starten af....
Hvorfor ikke?