494 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 9 Svar

Hvorfor ikke? Hvorfor ikke?

Hvis man har en kat eller et kuld killinger man vil sælge, ja hvorfor så ikke fra starten skrive de relevante oplysninger til en salgsside....Der mangler mere end ofte tlf. nr. del af landet eller by køn eller neutraliseret....
Det er mere end ærgerligt, og for mig fuldstændig uforståeligt....
Er der et reglement som forbyder det eller hvad er det som får folk til at være så lidt oplysende med det som de vilo sælge....
Det tager ofte flere dage iinden man for f.eks. de relevante oplysninger....

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Tilslutning af ny vaskemaskine - også el 1.000 kr.
  • Klip af hække 2.000 kr.
  • Samle et skab 500 kr.
  • Fjernelse af hvepsebo bag kasse i mit skur 600 kr.
  • Sprøjtning af hvepseboer (app vil ikke tilføje billeder) 1.200 kr.
  • Skrue bordben på bord 350 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvorfor ikke?
  • #1   8. okt 2010 Ja og købere for en masse tidsspild.

• #2   8. okt 2010 Annoncerne koster ikke, så det er ikke derfor.

• #3   8. okt 2010 Ja jeg ved det heller ikke men et tlf. nr. kan jo ikke fylde meget men give en masse oplysninger...
    Jeg troede da ikke det kostede noget at sætte til salg her inde ???

• #4   8. okt 2010 Hvor så ikke sætte de relevante oplysninger på fra starten???
    Er det da studenterhuen som er for stor eller??.
    Nej, ikke for at fornærme nogen.
    Men det er bare så ærgerligt at hver en oplysniong skal trækkes ud af folk.
    Eller sagt på en anden måde. Man vælger at købe sin kat på en anden side med oplysningerne i orden.

• #5   8. okt 2010 jamen du har helt ret, jeg forstår det så heller ikk?

Det virker useriøst, og ligegyldigt. Jeg synes det er vigtigt for mine killingekøbere at vide hvad de skal betale penge for, så derfor står der en lang smørre i mine annoncer. Både om kattens sind, og også hvad der følger med i "pakken"

Det kan så også være der er nogen som er trætte af at skrive en masse informationer, som folk så tydeligt ikke læser alligevel. I don't know, det ville i hvertfald ikke være helt professionelt.

• #6   8. okt 2010 jeg har skrevet mange detaljer i min annonce, også mobilnr. og hvor i landet killingerne er.

men har godt nok også oplevet, at folk har kontaktet mig, og så spurgt om hvilken farve de er . okay, så har de altså ikke lige læst annoncen, og det er det første der står i den. men jeg skriver stadig mange oplysninger i min annonce, men har bare kortere sætninger nu. måske hjælper det smiley

• #7   8. okt 2010 Jeg skriver så ikke mit telefonnummer.. Men der står at vi bor på (syd)sjælland..

hvis nogen vi have et telefonnummer, må de da gerne får det, men sætte det ind her nej tak..

Men ellers er der en masse oplysninger i mine annoncer

Men jeg har dog lagt mærke til, at det er en mangle vare, det der med oplysniger.

• #8   8. okt 2010 Jeg kan da kun give dig ret Kirch L. Telefonnummeret kan man diskuterer, jeg vil godt ligge mit herinde, det vil alligevel komme til at stå på min hjemmeside. Men de mest relevante ting burde i hvert fald stå, så som om vi snakker om en ægte altså med tavle, eller det er en blanding. Sind er for mig osse meget vigtigt, da de forskellige racer osse har forskelligt sind og ikke bare ser søde ud, det gør de jo alle sammen.

• #9   9. okt 2010 Ja det er altid dejligt hvis man lige kan tage hjemmesiden og få tlf. nr. der.
    Men er der nogen som laver telefongas, siden man bare ikke skriver det fra starten..
    Det bedste ville være et billed pr. killing og så beskrivelse med køn...Selvfølgelig om det er med eller uden stamtavle...Og så også billede af forældrene.
    Jeg tænker også med såååå mange killinger tilsalg, så handler det vel om at lave et opslag som fænger fra starten af....

Kommentér på:
Hvorfor ikke?

Annonce