5.414 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 5 Svar

Spinder ikke mere, men hvorfor ikke? Spinder ikke mere, men hvorfor ikke?

Hej KG.
Jeg har en dejlig hun kat på to år, som altid har ligget oppe hos os, og hun spiner altid når man klæer hende, men efter vi har fået en lille ny (Han kat) Så er hun stoppet helt med at spinde, og hun lægger meget sjælden oppe hos os. Det er som om han "tynger" hende, på en eller anden måde.
Hvad kan årsagen være?
- hvis vi sætter os ind på sengen, hvor kun hun ligger, så vil hun hellere end gerne kæles, men hun spinder ikke..

Jeg håber sådan at der er en der kan hjælp os, for vi savner den gamle musse smiley

Hilsen den bekymrede "katte mor".

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation af vaskemaskine 1.000 kr.
  • Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Balancering af vaskemaskine 1.146 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Udskiftning af vandhane 600 kr.
  • Skift af vandhane i køkken 975 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Spinder ikke mere, men hvorfor ikke?
  • #2   11. feb 2012 Da jeg fik Berta var min anden kat præcis som du beskriver din.. nu er hun normal igen smiley der gik ca et par måneder før hun ville ligge i sengen eller spinde igen smiley men bare rolig det kommer smiley

• #4   11. feb 2012 Vores hunkat har gjort det samme, efter vi har fået Den Tykke. Hun var også holdt op med at miauve. Efter 3 uger er hun stille og roligt ved at blive lidt mere kælen, og er begyndt at snakke og spinde igen, og er begyndt at sove i sengen hos os igen om natten. Så det er vist meget normalt:)
    Jeg læste for nyligt et sted, at man skal se det at tage en ny kat med hjem, som om ens kæreste/mand kom hjem med en ny kvinde og sagde "hun skal også være her nu, men jeg kan sagtens elske jer begge to". Det ville man vel selv blive ret fornærmet over, og det bliver ens gamle kat også. Lige indtil den finder ud af, at den lille nye ikke er en kærlighedstyv, men et sjovt bekendskab.

• #5   11. feb 2012 Jeps vi har lige været igennem præcis det samme. Vi havde 2 katte i forvejen og fik så 2 killinger. Det har taget omkring en måned før de ville snakkes med igen.

• #6   11. feb 2012 Hej Marie Louise.

Det lyder som min egen historie ! smiley
    Heldigvis er alt blevet normalt igen, der gik ca en måneds tid. og nu er de bedste venner.

Håber du kan holde modet oppe smiley

Knus

• #7   11. feb 2012 Lyder præcis som det der sker herhjemme efter kun en uge med ny misser smiley Ligesom at den gamle gør plads til den nye og skal lige finde sin rolle igen.

Kommentér på:
Spinder ikke mere, men hvorfor ikke?

Annonce