696 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

Diarre. Diarre.

Hej.
Jeg Har 2 katte, den ældste er 23 uger & den anden er 17 uger.
Vi fik først den ældste og 3 uger fik vi den anden.
og det hele er gået fint, men pludselig fik den yngste kat diarre.
og har været til dyrlæge, og mente det var orm.. så fik en ormekur, efter de 5 dage der var det blevet en smule bedre, men så 3 dage efter begyndte den og få diarre igen, og det skal lige siges den anden kat fik også ormekur.
Og nu er mit spørgsmål? hvad kan det skyldes?
fordi den ældste kat fejler ingenting.. s: ..

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Prop på ledning til stikkontakt 500 kr.
  • Assemble IKEA Hemnes and Ramnefjäll beds 1.500 kr.
  • Toilet vil ikke skylle ud 750 kr.
  • Fjerne og bortskaffe haveaffald 1.000 kr.
  • Samle ikea under og overskabe 1.500 kr.
  • Reparation af Siemens vaskemaskine 1.441 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Diarre.
  • #1   8. okt 2010 sygdom/virus eller stress. Du må nok afsted igen. Zoolac er godt til tynd mave. Det kan købes hos de forskellige dyrhandler og dyrlægen

• #2   8. okt 2010 Ja må nok afsted igen, det er der ikke noget og gøre ved så smiley
    men tak .. smiley

• #3   8. okt 2010 vi har lige været til dyrlæge med vores den mindste fordi den døjede med diarre ..
    De sagde at udover virus i tarmene så kunne det også skyldes overfodring, fordi deres tarme simpelthen ikke kunne følge med, og deres mad derved ikke blev lagret i den ene tarme længe nok til at de fik nærringen ud af maden og derfor kom det ud som tyndt ..
    så lige nu får vores killing ikke særlig meget foder, men den får egentlig mere ud af det, og tager derved stadig på .. og det får den så sammen med panacur og nogle andre piller som skulle dræbe bakterier

• #4   8. okt 2010 Ja okay, for er rimelig lost.
    & det er ikke fordi jeg ikke vil til dyrlæge med den, vil jeg gerne, og få ordnet det her. men er på su, og er min kæreste også, og de er ret dyre ...
    og den har allerede været engang .. så ville gerne prøve og klare det selv, men ellers må den jo afsted igen.

• #6   8. okt 2010 Lotte : Ja mine 2 katte har rådighed til tørfoder hele tiden & vand...

Susanne : vi fodre dem med Whiskas Junior tørfoder og Whiskas Vådkost ..

• #7   8. okt 2010 Susanne : hvor kan man få det der Iams anti-hairball, har aldrig hørt om det ?

• #8   8. okt 2010 Men synes det bare er mærkeligt, fordi den kunne godt i starten, da den lige kom hjem til os, da havde den det fint, og spiste det whiskas, osv.. og der var ingenting, det kom bare pludselig?..
    ville der så ikke komme en reaktion på det whiskas noget før ?

• #9   8. okt 2010 Synes ikke jeg kan finde det, derinde ..

• #10   8. okt 2010 men kommer fra sømderborg området smiley

• #11   8. okt 2010 super, tak skal du have susanne smiley

• #12   8. okt 2010 Lotte - ja jeg ved nu ikke om det er sludder .. Eftersom den virus han har i tarmen gør at de fibre der sidder og suger alt nærringen ud af maden er skadet og derved går det lige igennem ham og gør at hans afføring stinker .. og siden vi gjorde som lægen sagde, så er hans mave blevet helt almindelig igen ... såååh jeg tror nu på hva han siger ..

• #13   9. okt 2010 det vil jeg prøve smiley .. tusind tak ..

Kommentér på:
Diarre.

Annonce