Katten rammer ved siden af! Katten rammer ved siden af!
Hej.
Min kat har haft for vane, at gå og tisse og ski** i et hjørne herhjemme. Han er så blevet kastreret i sidste uge, da han er fra kattehjem, så det skulle også ordnes. Men han tisser stadig to steder i lejligheden, på trods af at jeg skrupper løs med rodalon. Nu har jeg prøvet at blokere de steder han tisser.
Men samtidig, når han så går i kattebakken, så har han for vane at ramme ved siden af! Der er låg på bakken, men jeg tror han sidder sådan, at rumpetten ikke er indenfor.
Hvad gør man lige ved det? For han lægger sådan en kage lige uden for indgangen ind i mellem....
Jeg pillede lågen af kattebakken, da jeg tænkte at det måske var derfor han tissede andre steder...
Og så en sidste ting, hvilken kattegrus bruger I? Jeg har nogle hvide krystaller, og jeg ved ikke helt om han bryder sig om det...
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
Der er nogle katte som helst vil have en åben bakke..
Jeg bruger noget "grus" eller hvad man nu skal kalde det, som hedder Cat's Best Öko Plus, det er ligesom nogle sammenpressede savsmuldskugler.. Man kan skylle tisseklumper og pøller ud i wc'et.. HERLIGT!
Jeg tror aldrig jeg vil bruge andet efter jeg har prøvet det
Det er uparfumeret, lugter kun lidt af træ..
Jeg køber det her, der kan du læse lidt mere om det:
http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_litter/ecological_litter/bio_clumping/14001
feb 2008
Følger: 17 Følgere: 16 Katte: 4 Emner: 14 Svar: 353
held og lykke
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 60 Katte: 1 Emner: 144 Svar: 4.145
"1 bakke pr. kat + 1 ekstra bakke"
Så ja, som christina B foreslår... Stil nogle bakker dér hvor han gør det..
Og prøv bakker uden låg..
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
1 bakke er for lidt.
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
Det er simpelthen det nemmeste sted at starte med at prøve at løse problemet. Kan katten ikke lide bakken, så vil du tabe uanset hvad!
Når du alligevel er i dyrehandlen, så køb også en jumbokattebakke, så der er fint god plads til at komme rundt derinde.
Du får hurtigt brugt Rodalon for samme pris... og jeg ville nok have mine tvivl om, at du bliver ved med at kunne fjerne lugten helt
sep 2008
Følger: 1 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 12 Svar: 859
okt 2008
Følger: 25 Følgere: 22 Katte: 6 Emner: 107 Svar: 2.218
okt 2007
Følger: 7 Følgere: 6 Katte: 2 Emner: 1 Svar: 107
Katten rammer ved siden af!