{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
835 visninger | Oprettet:

står og skal rejse snart.... {{forumTopicSubject}}

Hej allesammen..

Mig og min kæreste skal snart en uge i sommerhus efter endt eksamen....

Syntes i godt at jeg kan tage min kat med?
Eller ville det være bedst at lade ham være hjemme, med nogen som kigger ind til ham?

Håber på nogle gode bud..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  står og skal rejse snart....
  • #3   20. okt 2010 Lad den blive hjemme med daglige besøg.

  • #4   20. okt 2010 jamen det er vores eget sommerhus, så den må gerne komme med smiley bare mig som syntes det er svært at skulle undvære i en HEL uge smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #5   20. okt 2010 Hvis det er jeres eget sommerhus, ville jeg lave en indhegning/løbegård i haven op til huset, og tage dens kradsetræ, tæpper legetøj mm. med i første omgang, så den kan føle sig lidt hjemme, så kan man altid senere købe et nyt til at have stående i sommerhuset. Så skal I heller ikke være nervøse for hvis den skulle smutte ud af døren eller vinduet og ikke kan finde hjem det nye sted.:-)

    Man skal tænke på at ikke alle katte kan affinde sig med pludselig at komme ud i det fri "løbegården i haven" hvis de ikke kan det derhjemme, så vil katten måske lave en være ballade for at komme ud, hvis den selvfølgelig ikke er vant til at være fritløbende hvor I bor. smiley



  • #6   20. okt 2010 Med det du skriver skal du lige tænke på om det er DIT behov eller kattens. I dette tilfælde synes jeg det lyder mere som om det er dit behov du tænker mest på, når du skriver at du har svært ved at undvære den en hel uge.

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #7   20. okt 2010 Marianne N... Det vil jeg sørme også have svært at undvære mine dejlige misser i 1 hel uge. smiley Så derfor tager jeg hverken i sommerhus eller på ferie. Men holder ferie med misser og familie. smiley Og mange 1 dages ture til de forskellige ting i lille Danmark. smiley

    Der er vi jo så forskellige igen. smiley


  • #8   21. okt 2010 Her i huset har vi venner eller famillie boende. når vi er på ferie.
    Vores misser skal ikke bare have foder og vand det sociale skal også være der, en vigtig detalje ;0)


Kommentér på:
står og skal rejse snart....

Annonce