{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
884 visninger | Oprettet:

Sommeren står for døren {{forumTopicSubject}}

Hej alle smiley

Jeg er lidt nysgerrig - jeg er flyttet i hus og har nu en dejlig have som skal benyttes hver gang det er dejligt vejr.
Jeg er også så heldig at have to inde-katte ..
Vi kan heldigvis "dele huset op" således kattene kan være i en del og så lukke af til den hvor havedøren er smiley

Men jeg er lidt nysgerrig om hvad andre med inde-katte gør når der skal luftes ud og åbnes døre om sommeren.

Jeg er også interesseret i ideer til at sikre en dobbelt havedør ;D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Sommeren står for døren
  • #2   26. mar 2012 Jo Lotte, vi har også talt om et indhegne haven, men det går ikke - vi bor i en andelsforening i mindst 2 år endnu og de er ikke særlig glade for ideen, da vi har 1 sammenhængende haver smiley

    Net-dør, er den nem at montere?


  • #4   26. mar 2012 **vi har også talt om et indhegne haven, men det går ikke - vi bor i en andelsforening i mindst 2 år endnu og de er ikke særlig glade for ideen, da vi har 1 sammenhængende haver**

    Hvordan skal det forstås?

    Hvis I har en have, så MÅ det da være muligt at lave bare nogle få kvadratmeter voliere el.lign. udenfor havedøren...


  • #5   26. mar 2012 Tinka, det ER også en mulighed - men som sagt, så vil andelsforeningen ikke være med til det, så færdig bum, ikke mere at gøre smiley

Kommentér på:
Sommeren står for døren

Annonce