{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.564 visninger | Oprettet:

Jeg hader sommeren :( {{forumTopicSubject}}

Jeg er nok modsat de fleste danskere, for jeg hader virkelig sommeren. Når temperaturen kommer over 25-26 grader, får jeg det mega skidt: sveden vælter ud til alle sider, det føles som om jeg går med en stor hjelm på hovedet, min krop føles mega tung og bare det at gå fra stuen til køkkenet er en kraftanstrengelse, skal holde ved for ikke at falde

Jeg bliver svimmel, får kvalme, ondt i hovedet, bliver vrissen og snerrer efter alt og alle... al min energi forsvinder, og det første der sker når jeg kommer fra arbejde er, at jeg falder om i sofaen og græder. Jeg KAN ikke holde varmen ud.

Ventilatoren kører for fuld blæs, dørene + de vinduer der kan, står åbne i håb om lidt gennemtræk. Kan ikke sove om natten så jeg får ikke sovet optimalt Jeg frygter at jeg en dag dratter om pga. hedeslag, så derfor drikker spandevis af væske, men det er som om det ikke har nogen effekt.

Jeg glæder mig til efteråret, hvor jeg i det mindste har energien til så simpel en ting som at feje gulvene (manden gør det lige for tiden), hvor gaflen ikke vejer 15 kg, hvor telefonsamtalerne ikke ender i en gang mundbavl (aner faktisk ikke hvad jeg af og til siger i telefonen), hvor solen er min ven - ja hvor jeg får mit liv igen..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Jeg hader sommeren :(
  • #1   11. jun 2007 jeg får også kvalme og kaster op et par gange men ellers har jeg det godt men har jo også en søn der skal passes

  • #2   11. jun 2007 Anne: du er ikke alene, jeg har det ca på samme måde, har dog fundet mig et godt sted i haven med skygge hvor der kun er ca 21-22 grader, der har jeg boet det meste af dagen

  • #3   11. jun 2007 Det må være modbydeligt for dig Anne - og også dig Johnny. For dit vedkommende lyder det jo næsten som en sommerdepression Anne - noget i stil med det, mange andre har, når det bliver mørkt i vejret.

    Men uden tvivl, så har du det i hvertfald rigtig skidt og det må velnok være træls.


  • #4   11. jun 2007 dog er jeg ik vrissen og opfaren osv,har også lært lektien fra sidste år da jeg drattede om et par gange pga af overophedning, så iår ryger der gu ved ikke hvor meget væske igennem systemet nok ca 5-6 ltr i løbet af dagen

  • #5   11. jun 2007 Johnny - hvor meget plejer du at drikke dagligt??

    Jeg tænker bare på, at det KAN være lidt "farligt" at drikke for meget......



  • #6   11. jun 2007 Anne - jeg føler så meget med dig..
    Jeg ved hvor hård varmen er ved dig, men at det var så slemt, var jeg faktisk ikke helt klar over :((

    Jeg er virkelig ked af, at du har det så skidt med varmen. Det er virkeligt noget møj.

    Du må ringe hvis det bliver for træls søde *kram*

    Tusind knus og kram herfra....


  • #7   11. jun 2007 annette: der ryger vel 4 liter igennem systemet sån i al almindelighed

  • #8   11. jun 2007 Nåå okay ;-))))
    Så er det ikke så "farligt" *GGGGGGGGG*



  • #9   12. jun 2007 Jeg har læst, at det hjælper at drikke té, men vel at mærke VARM té. Forklaringen husker jeg ikke!
    Andre har fortalt mig, at det er rigtigt nok, så der er vel ikke noget forgjort i at prøve.

    Heldigvis generer varmen ikke mig. Jeg har nemlig en have, hvor jeg kæmper mod skvalderkålen, der prøver at overtage al pladsen. (Jeg er desværre bange for, det lykkes).


  • #10   12. jun 2007 Puuha, ja jeg hader også sommeren.

    Lider af hovedpiner konstant, sveder, sover dårligt, er træt og bliver ukoncentreret.

    Sådan får jeg det ligeså snart temperaturen når op på over 22 grader.

    Har endnu ikke fundet mirakel kuren bortset fra at forholde mig indenfor hele dagen i kælderen hvor der er nogenlunde kølig.

    Men masser af væske, våde klude på panden og åbne vinduer hjælper da lidt smiley

    Så op med humøret til alle jer andre som også lider i sommervarmen smiley Vi kommer stærkt igen til efteråret....


  • #11   12. jun 2007 Det med at drikke varm The, har vist noget at gøre med, at indtager du noget varmt i varmen, følges det ikke så varmt, da kroppen også bliver varm indefra

  • #12   12. jun 2007 Ih sikke et dejligt vejr vi har haft idag *G* Det har jo ligefrem været til at holde ud.

    Takker for jeres besvarelser. Orkede simpelthen ikke en dyt i går og fik derfor ikke skrevet det


Kommentér på:
Jeg hader sommeren :(

Annonce