Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Punkteret cykel dæk 300 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 1.500 kr.
  • Tilstoppet afløb 720 kr.
  • Vejledning til valg af matrialer og løsning af træterrasse ovenpå eksisterende fliser 1.000 kr.
  • Installing fence gate 950 kr.
  • Hylde mursten 500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  kasteration hvornår
  • #2   22. okt 2010 hvis det er en han risikerer du at han begynder at strinte og er han først begyndt er det ikke sikkert han stopper igen selv om han bliver kastreret så jeg ville gøre det tidligt...

• #3   22. okt 2010 Hvis du ikke skal bruge katten til avl, ville jeg ikke vente så længe.
    Hans helbred tager som sådan ikke skade af at vente, men det kan være du fortryder, hvis han starter med at strinte. Det stinker frygteligt og er svært at vaske væk

• #4   22. okt 2010 Min hankat var et år men jeg fik ham også der, men vil anbefale så tidligst så muligt smiley

• Dorte E
    Dorte E Tilmeldt:
    dec 2008

Følger: 1 Katte: 1 Svar: 1
    #5   22. okt 2010 Jeg ringede til dyrlægen for at få en tid og de ville anbefalede katten var mellem 6 mdr. til 12 mdr.

• #6   22. okt 2010 Sylvester var omkring 4 måneder da jeg fik ham kastreret..!! De fleste plejer at gøre det fra killing så snart de er klar til at rejse hjemmefra.! Personligt mener jeg man skal vente lidt, men det er jo op til en selv.! Nogle siger jo at deres vækst stopper så snart der er kappe til de ædle dele men nej det tror jeg ikke helt på alligevel efter vi havde Sylvester. Han var kæmpe stor allerede efter et år selv om ikke gik sååå længe som hankat.!

Og jo deres strint STINKER fy for pokker..

• #7   22. okt 2010 Ja det med at deres vækst og udvikling stopper når de bliver tidligt neutraliseret er en skrønne.. Faktisk vokser knoglerne faktisk større og længere når de er tidlig neutraliserede, samt de ikke skal igennem al det hormonræs osv, så de har bedre tid til at koncentrere sig om at hygge sig, holde et godt immunforsvar og bare have det godt smiley

• #8   22. okt 2010 Min lille Garfield skal kastereres når han er omkring 5 mdr, det er mine gamle drenge også blevet da de levede , for at undgå de strinter . Kattlugt er bare svær at blive af . Garfield er nu 12 uger.

• #10   22. okt 2010 Mine har været omkring 5 måneder, når de er blevet kastareret..

Kommentér på:
kasteration hvornår

Annonce