{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Vaskemaskine med vand problemer 490 kr.
  • Ophænging af 80’ tv og væg reol 1.299 kr.
  • 2x Radiator der skal genstartes 1.200 kr.
  • Hjælp til at samle skab 490 kr.
  • Reparation fuge i bruser mellem flise og afløbsrist. 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Killinger 12 uger.. Hjælp til ??
  • #1   25. okt 2010 Og derudover er det strafbart at sende den hjemmefra inden den er 12 uger.

• #3   25. okt 2010 Tak for dit svar...:)

• #4   25. okt 2010 Det er ulovligt at sælge og købe en killing under 12 uger.

• #5   25. okt 2010 Tak for jeres svar...
    killingen diger ikke mere hos mor har jeg lige fået at vide, er det ikke lige tidligt nok den ikke gør det så???

• #6   25. okt 2010 Nej ikke nødvendigvis, det er lidt forskelligt fra kat til kat og fra killing til killing. Det er meget vigtigt at killingen forbliver i de vante omgivelser, for rigtig prægning. 12 uger er endda for lidt efter min mening. Men det er nu besluttet, for kattenes skyld. Fjerne man en killing for tidligt kan det give meget ubehaglige vanskeligheder/adfærd senere i dens liv. Plus at der er straf til både "køber" og "sælger"

• #8   25. okt 2010 det har i helt ret i... Tak for var... sælger fortæller at missemor næsten aldrig er hjemme...

• #9   25. okt 2010 Ja. det er osse en meget brugt forklaring, men derfor må hun ikke sælge eller overdrage den til et andet hjem. Men det er meget typisk en person der bare skal have sendt killinger ud af døren, inden det koster meget mere og bliver for træls. Jeg vil nu heller ikke anbefale dig at købe så ung en kat, den er jo ikke vaccineret og helbredstjekket. Det kan i sidste ende blive dyrere end du regner med

• #10   25. okt 2010 Den bliver ikke vaccineret eller kigget af en dyrlæge inden salg...
    Det er en alm huskat...... og de færreste der gør det inden salg af hus katte vel???

• #11   25. okt 2010 Nej, der findes da heldigvis flere ansvarlige mennesker der osse sørger for det. Flere her på KG. Og køber du ved et af internaterne, så er hele pakken med for ca 1000 kr. Vaccine, øremærkning og neutralisering. Selv om det er en huskat du køber vil det altid være en rigtig god ide at få den neutraliseret, ellers kan du påberegner visse gener, som hankattestrint, der stinker frygteligt eller hyleri for en hunkat.

• #13   25. okt 2010 (link fjernet)

• #15   25. okt 2010 det er at foretrække at den er vaccineret og har haft nogle dage i sit gamle hjem før den skal flytte, så har den nået at komme sig ovenpå vaccinen..... her i huset siger jeg altid til killinge købere at de skal blive her et par dage efter vaccinen og skulle de gå hen og blive lidt ramt af det rejser de IKKE før jeg mener de er helt på toppen..... sådan er det osse med killinger som måske er lidt små i det.... de bliver her osse lidt ekstra tid så vi er sikre på at den er tip top når den skal flytte.... jeg kan osse klart anbefale at få en fra et internat ( har selv haft flere huskatte derfra ) det er SÅ dejligt at det hele er klaret når man modtager katten.

Held og Lykke smiley

• #16   25. okt 2010 mine killinger er 11 uger nu og de bruger stadig deres mor...uanset hvad sælger siger er 8 uger for tidligt at komme hjemmefra, du får også en stærkere kat ved at vente..

• #17   25. okt 2010 * Lisbeth *

Se'lø'li - brug alt det du lyster.

Det er mere end 15 år siden jeg bad Dyrlæge Anna Cramer skrive artiklen.

Den blev sendt til en masse aviser - og mange bragte den faktisk

Kommentér på:
Killinger 12 uger.. Hjælp til ??

Annonce