{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  udekat eller indekat
  • #1   28. okt 2010 Jeg ville indhegne haven. Kunne da ikke nænne, at katten ikke måtte komme ud, men har heller ikke nerver til trafik.

    Find inspiration i fotoalbums - søg på "indhegning", "voliere", "løbegård" smiley


  • #2   28. okt 2010 Jeg kunne aldrig drømme om at anbefale nogen at lade en kat gå fri. Din bekymring om bla trafik er helt rigtig. En kat lærer aldrig færdselsreglerne. Jeg ville enten gøre som Tinka foreslår eller holde den inde.

  • #3   28. okt 2010 jeps, gør som Tinka siger.. vi gjorde det for vores missere, og de elskede det. nu er vi desværre li flyttet så har ikke fået en ny voliere op endnu, men de savner den, det er helt sikkert...

    voliere længe leve smiley

    desuden har du som katteejer ansvaret for at din kat ikke betræder fremmede privat grund!


  • #4   28. okt 2010 Lyder som en rigtig god ide, det vil vi gøre:) Bare en del der har sagt det synd holde hende inde, men for bange for der sker hende noget, når hun løber frit rundt..

  • #5   28. okt 2010 Jeg vil aldrig mere ture lade mine katte løbe frit. Jeg har samlet min sidste kat op i vejkanten!

  • #6   28. okt 2010 **Lyder som en rigtig god ide, det vil vi gøre:) Bare en del der har sagt det synd holde hende inde, men for bange for der sker hende noget, når hun løber frit rundt..**

    Ja, jeg synes det ville være synd og skam at snyde en kat for adgang til haven. Jeg kunne nu heller ikke holde ud at være ude i haven, og så se kattene stå inde i stuen og kigge ud smiley

    Du kan tro, at en indhegnet have er en god ide - og stor forbedring - for en kat, der kun har været vant til at være inde smiley .

    Jeg nævnte før, at du kan søge inspiration i fotoalbums. Søg også i forum - der har været flere tråde med gode links smiley





  • #7   29. okt 2010 Mange tak Tinka D smiley

    Ja det hårdt se hende stå kigge ud af døren, og ikke kunne lukke hende ud, pt går jeg rundt med hende i snor i have, så hun kan komme bare lidt ud:)


Kommentér på:
udekat eller indekat

Annonce