{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
821 visninger | Oprettet:

spørgsmål om killinger {{forumTopicSubject}}

hejsa alle i kloge mennesker.vi har de sødeste killinger.de trives og missemor har det fint.dyrlægen har kikket til dem alle.men jeg har nogen spørgsmål.hvornår begynder man at annoncere med dem.og inden ,der er nogen der bliver gale på mig.de bliver her til 12 uger og er de ikk solgt bliver de her til de bliver solgt.vi har altid fodret både hunde og katte med rc,men når man læser herinde lyder det jo ikk godt.hvad ville i fodre med,vi skal kinne bestille på nettet ,da vi ikk har bil og bor på landet-


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  spørgsmål om killinger
  • #1   28. okt 2010 Jeg vil ikke begynde at lave annonce før de er 6 uger, der kan ske så meget endnu.
    Jeg har aldrig haft problemer med RC og har altid brugt det til mine killinger. Men både Applaws, Feline Porta har killingeprodukter uden korn, vi du hellere vil fodre med det. Ellers kan jeg anbefale Olivers, det kan kun købes på nettet.


  • #2   28. okt 2010 ja som Marianne siger, du kan købe det hele på zooplus smiley de leverer til døren. Hvis du googler det, så kommer både den engelske og tyske side frem, det kan godt betale sig at tjekke prisen på begge sider, selvom det hele sendes fra samme lager smiley

  • #3   28. okt 2010 nej det er os det vi har tænkt.de er jo sarte endnu.har nu os altid været tilfreds med rc.

  • #4   28. okt 2010 Mine får RC, både killinger og voksne smiley
    Jeg har prøvet at skifte et par gang, men har ikke været så tilfreds med de andre mærker som RC.
    Jeg har tænkt mig at købe en pose Applaws næste gang, så får de det blandet sammen med deres RC, for jeg skifter ikke helt over til et andet mærke igen!
    Dvs. Rå foder jeg ved siden af, de får daggamle kyllinger og der får de næsten hverdan smiley Så der ryger ikke sindsygt meget tørfoder her hjemme...

    Mine killinger vil også få RC babycat. smiley


  • #5   28. okt 2010 Annitta. Jeg ville ønske, at det var som i hundeverden. Der bekendtgøre man ofte før føædslen at deer forventes hvalpe....Der er nemlig en del mennesker som holder meget af at følge deres hvalåp til den kan hentes....Stort arbejde for avler, men dejligt for hvalpene.
    Jeg ville være glad, hvis jeg kunne finde en avler på Sjælland, hvior jeg kunne komme og bvesøge killingen indtil den var salgsklar....Som det er nu ser jeg på det ene kuld killinger efter det andet, hvor killingerne ikke er til at komme til, heller ikke for avler.....
    Og ja så går jeg igen..... På et eller andet tidspunkt kommer der vel et kuld, hvor der har været den menneske kontakt med killingerne som der sjkal være så de er tamme.


  • #6   28. okt 2010 Kirch, der skal man holde øje med hjemmesider, specielt hvis det er en særlig race man er ude efter. Så kan du altid følge med i hvilke planer opdrætterne har, se hvornår der er parringer, og hvornår killinger forventes komme til verden. Det ved jeg der er mange der gør for at kunne følge med i sin lille killings liv, helt fra start af.
    Du kan også tage ud og besøge opdrættere uden killinger, for så at finde ud af hvilken opdrætter du vil have en killing fra, og så vente på der kommer den rigtige.


  • #7   28. okt 2010 Kirch L- Det passer ikke helt, der er mange opdrætter der vil blive glad hvis køber kom mere end en gang og så til sin killing. smiley


  • #8   28. okt 2010 Ja jeg forventer da bestemt osse at få besøg af mine killingekøbere. Og det står som regel på opdrætteres hjemmeside, hvad de har af planer og om der er killinger i vente eller der er planer om at få det. Men jeg så ikke nogen op, før jeg er rimelig sikker på at der ikke kan ske noget. Jeg vil heller ikke have besøg før killingerne er ca 4 uger, da jeg hverken vil have missemor stresset eller få evt sygdomme ind i huset til de små. Til gengæld vil jeg meget gerne sende billeder og små videoklip af dem, den første tid.

  • #9   28. okt 2010 nu er vores ko så ikk racekatte,de er blandet,men når de blir sat tilsalg er købere mere end velkomne flere gange,og kaffen vil være klar.det ville jeg kun sætte pris på.da de skal ha et ordenligt hjem,vil os ligesom hundene kunne fravælge folk jeg ikk synes er de rigtige

  • #10   28. okt 2010 mine killingekøber er til enhver tid velkommen på besøg og det er der flere der har benyttet sig af, jeg synes det er dejligt at de kommer, det viser deres interesse for katten og det gør også at det er nemmere for mig at aflevere katten til et nyt hjem...mine killinger bliver hentet imorgen

  • #11   28. okt 2010 Anitta uanset og det er racekatte eller ej, så er killinger skrøbelige i forhold til bla andet sygdom. En missemor kan blive stresset af for tidligt besøgt osse uanset race eller ej.

  • #12   28. okt 2010 Marianne- Tror hun mener at, hun også vil have køber kommer og hilser mindst 1gang, så hun kan møde de folk som gerne vil købe killing smiley


    Når jeg får killinger er det også lukket land til de er mellem 4 og 6uger gamle, som marianne skriver så kan det være stressende for missemor og killingerne kan blive syge.
    Men jeg ville være være super glad for købe kom og hilse på sin killing mere end en gang smiley
    Og hvis jeg har mulighed for det, så vil jeg også selv helst aflevere den!


  • #13   28. okt 2010 det var altså os det jeg mente.når de er 6 uger kan folk komme.men mente at selvom de bare er blandninger er købere velkomne til at besøge derfra undskyld min formulering

Kommentér på:
spørgsmål om killinger

Annonce