{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Spørgsmål om killinger
  • #1   26. jul 2008 Nogle killinger spiser selv allerede ved 3ugers alderen af moderens skål - men ved 4ugers alderen plejer jeg at tilbyde dem fast føde.
    De går på bakke, så snart de spiser selv - hvis bakken står klar altså;-)
    Mine killinger får ikke ormekur, da de er indekatte og ikke viser tegn på orm - så det kan jeg ikke svare på.
    Mine killinger bliver som regel vaccineret ve 10 og 14 uger.


  • #2   26. jul 2008 Hej Missemor. Jeg tror jeg vil høre min dyrlæge om det med de 2 år. Mine bliver vaccineret hvert år, men hvis det kun er nødvendigt hvert andet år, er det jo unødvendigt det jeg gør. Jeg bor laaaangt ude på landet og de fleste katte her er enten udekatte eller ude og inde katte. Hvilket kan være årsagen til min dyrlæge ikke selv har sagt det. Mine er jo indekatte.

  • #3   26. jul 2008 Lis,
    Har du mulighed for at henvise mere præcist til det studie om vaccinering af katte, du henholder dig til? Jeg vil da genre lære mere og opdatere min dyrlæge.


  • #4   26. jul 2008 Jeg har ikke set linket før, så mange tak.

  • #5   26. jul 2008 Lis:
    jeg spurgte min dyrlæge de sagde at jeg skulle vacinere mine som 10 uger og igen som 12.

    men nu flytter mine killinger jo først når de er mellem 14-16 uger, kan jeg så vente med at vacinere dem eller hvordan er det bedst??


  • #6   26. jul 2008 I de rigtig gamle dage, der vaccinerede man 3 gange, da vaccinen var ny. Nu er det fra 10 uger men helst 12 og 16

    Da jeg sad i avlsrådet i ilderforeningen, der var de alle vilde for at vaccinere 3 gange 6 - 10 - 14 med kattevaccine. Det fik jeg heldigvis ændret. Spild af penge


Kommentér på:
Spørgsmål om killinger

Annonce