{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.548 visninger | Oprettet:

KYLLINGEBEN {{forumTopicSubject}}

Ja jeg har jo altid omhyggeligt sørget for at få alt benet væk fra en kogt kylling til misserne, da de jo splinter i maven på dem. Har så en bekendt der siger at han har hørt fra en af de førende dyelæger (i radioen) at katte sagtens kan spise det hele og at det bare er en skrøne.

Hmm og det kan jeg bare ikke se passer, så hvad har i hørt, hvad gør i osv.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  KYLLINGEBEN
  • #1   1. nov 2010 Katte må meget gerne få RÅ ben og RÅT kød - det er tilberedte ben, der er forbudt!

  • #2   2. nov 2010 Ja nemlig, men hvordan forklare man en meget påståelig person det? Har snart prøvet alt :-S

  • #3   2. nov 2010 Line.. hmm godt spørgsmål..

    Problemet er jo at kyllingben og skrog plus svineben splinter når de er tilberedt , da de er blevet ligesom tørret ind.

    ler, bed ham om at læse det afsnit om igen.. især når han sige det offentligt.. sorry kunne ikke lade være


  • #4   2. nov 2010 påstålige mennesker kan man ikke overbevise om noget som helst. De skal helst prøve "ulykken" på egen eller i dette tilfælde kattens krop. Da jeg i sin tid arbejdede hos en dyrlæge, så jeg skaderne efter tilberedte ben, både på hund og kat. I alle tilfældene endte det med aflivning. Så skrøne eller ej, jeg vil IKKE anbefale nogen at serverer tilberedte ben/knogler til nogen dyr overhovedet.

  • #5   2. nov 2010 Tak for svarene smiley

    Hehe ja påståelige mennesker er sværer at overbevise :-S Men tror nu jeg vil bruge den med at have snakket med en der har set det med ejne øjne, så kan han vel ikke forlange mere. smiley


Kommentér på:
KYLLINGEBEN

Annonce