{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.102 visninger | Oprettet:

Problemer med min hankat {{forumTopicSubject}}

Jeg har 3 birmaer En hun, en han og en han kastrat. Det er min han jeg har lidt trælse problemer med... Han blir ved med at parre min hun kat, selvom hun ikke er i løb. Hun har lige været gravid, men fik kun en dødfødt killing. Og hun er nu igang med p-piller igen. Han hopper på hende konstant. Men hun magter ikke at smide ham af. Han går rundt og miaver hele tiden. Især om natten. De 2 andre katte sove. Men ikke ham. Vil det hjælpe hvis han blev kastreret? Jeg vil jo enormt gerne ha et kuld killinger inden han blir det. Men er så træt af at høre på ham hele tiden :S


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problemer med min hankat
  • #1   4. nov 2010 Han lyder som min kære avlshan.. Jeg har ham ude nu (med isoleret hus og lukket løbegård/altan), da han slet ikek kan styre at være i nærheden af hunkatte, og netop mijauer meget HØJT..og konstant, og hopper på alle, selv de unge hunkatte der slet ikke har været i løb. Så umiddelbart ville jeg råde dig til at få ham lukket fra, hvis det altså er et inderligt ønske at han lige skal nå at parre din hunkat når tid er igen. Og ellers så ville jeg vælge at kasterere.

  • #3   4. nov 2010 Ja, det vil hjælpe at kastrere ham.

    Vores hankat gik også og kaldte hele natten, hver eneste nat! Både inde i huset og ude i haven (den er indhegnet). Jeg syntes simpelthen det var så synd for ham, så jeg kastrerede ham. Det stoppede hans kalden med det samme, og han render heller ikke min hunkatte i måsen mere, i håb om at kunne få lov til at parre dem.


  • #4   4. nov 2010 Tak for jeres råd. Jeg ville gerne vente et par mdr endnu med at få hende parret. Men jeg kan nok ikke holde ud at høre på ham mere..... Så han blir nok snart kastrat smiley

Kommentér på:
Problemer med min hankat

Annonce