7.124 visninger
|
Oprettet:
main coon som indekat?? {{forumTopicSubject}}
hvordan er den som indekat - kan den overhovedet trives som indekat på 80 kvm
Jeg leder selv efter kat til næste år og bor i en lejlighed på 80 kvm med 6 kvm ekstra lukket altan. Den kat jeg har besluttet mig for jeg skla have er en exotic da jeg synes det virker som en kat der ville trives med at leve sådan sådan. En af mine veninder har en main coon som indekat på 40 kvm og hun påstår den sagtens kan bo sådan. Men hvad siger I til det?
feb 2009
Følger: 8 Følgere: 8 Katte: 3 Emner: 45 Svar: 229
jeg vil sige du sagtens kan have en maine coon til a bo på 80 kvm hvis den er vant til ikke a komme ud!! og som sus har skrevet sørg for a have en masse steder den må komme op i højderne...
måske du skulle tænke på a snskaffe dig en kat mere?? der er mange katte som vil have glæde af en mere a lege med...
apr 2008
Følger: 15 Følgere: 14 Emner: 14 Svar: 786
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 22 Svar: 59
aug 2005
Følger: 6 Følgere: 5 Katte: 1 Emner: 22 Svar: 59
præcist de holder jo heldigvis sandsynelgvist længe. Har haft kat hele mit liv. men ikke i de sidste 4 år da jeg ikke har været nok hjemme og selv mener min lejlighed har været for lille (42 kvm)
sep 2008
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 3 Emner: 34 Svar: 682
Mvh Anja
feb 2009
Følger: 1 Katte: 2 Emner: 8 Svar: 27
De er meget glade for det - vi har et kradsetræ fra gulv til loft og en masse legetøj - og har aldrig haft problemer med at de kradser i vores ting, og vi har aldrig brugt baldrian eller lignenede.
Så du kan fint have en Maine Coon i lejlighed.
main coon som indekat??