{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.124 visninger | Oprettet:

main coon som indekat?? {{forumTopicSubject}}

hvordan er den som indekat - kan den overhovedet trives som indekat på 80 kvm
Jeg leder selv efter kat til næste år og bor i en lejlighed på 80 kvm med 6 kvm ekstra lukket altan. Den kat jeg har besluttet mig for jeg skla have er en exotic da jeg synes det virker som en kat der ville trives med at leve sådan sådan. En af mine veninder har en main coon som indekat på 40 kvm og hun påstår den sagtens kan bo sådan. Men hvad siger I til det?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  main coon som indekat??
  • #5   21. nov 2010 jeg har en blandings maine coon og en maine coon til a bo på 110 kvm.. min blanding trives fint, da han aldrig har prøvet a komme ud, men da min maine coon har prøvet det, vil hun rigtig gerne meget ud i snor...

jeg vil sige du sagtens kan have en maine coon til a bo på 80 kvm hvis den er vant til ikke a komme ud!! og som sus har skrevet sørg for a have en masse steder den må komme op i højderne...

måske du skulle tænke på a snskaffe dig en kat mere?? der er mange katte som vil have glæde af en mere a lege med...

• #6   21. nov 2010 Alle de Maine Coons, jeg kender holdes indendørs og eventuel med adgang til en lukket løbegård. Jeg bor selv i en 47 kvadratmeter lejlighed på øverste etage, og jeg har har 2 stk. katte, herunder en Maine Coon, så racen kan sagtens bo der. Derimod vil jeg finde det mere "synd" at have en enekat i en lejlighed eller helt generelt, da langt de fleste kattetyper er flokdyr, og dermed har meget glæde af hinandens selskab - især når du ikke er hjemme.

• #7   21. nov 2010 Jeg har en MCO som indekat (kastrat) og han trives i bedste velgående. Det handler mere om hvad katten er vant til inden du får den og hvilke muligheder du giver den.

• #8   21. nov 2010 jeg har 80 kvm +6 kvm terasse

• #9   21. nov 2010 Susan H
    præcist de holder jo heldigvis sandsynelgvist længe. Har haft kat hele mit liv. men ikke i de sidste 4 år da jeg ikke har været nok hjemme og selv mener min lejlighed har været for lille (42 kvm)

• #10   21. nov 2010 Jeg er lige lidt forvirret, da jeg ikke kan finde ud af hvad for en af katteracerne du vil have. Men om det er en Exotic eller MC, så syntes jeg sagtens at du kan have den som indekat på 80 m2. Jeg syntes generalt at når man har indekat, så er man forpligtet til at aktivere den i form af leg osv. og så sørge for, som andre siger at lave eller løbe noget den kan klatre og kradse kløer i/på. Jeg syntes også at du skal overveje at få to katte, da de har (som regel) rigtig meget glæde af hinanden. med hensyn til din veninde, så syntes jeg at 40 m2 er lige i underkanten, da det er en meget begrænset verden at leve i (tænk hvis det var vendinden selv der kun skulle have 40 m2 at bo på, uden at komme ud). Nu får jeg muligvis folk der bor småt på nakken, men det er altså min holdning.

Mvh Anja

• #11   22. nov 2010 Jeg har en MaineCoon og en Norsk Skovkat på 63 kvm - og ingen altan.
    De er meget glade for det - vi har et kradsetræ fra gulv til loft og en masse legetøj - og har aldrig haft problemer med at de kradser i vores ting, og vi har aldrig brugt baldrian eller lignenede.

Så du kan fint have en Maine Coon i lejlighed.

Kommentér på:
main coon som indekat??

Annonce