1.892 visninger
|
Oprettet:
Maine Coon som alene kat ??? {{forumTopicSubject}}
Hejsa
Nu har søgt rundt på alverdens hjemmesider for at lære mig så meget som muligt om vores kommende kat
Lige så mange side jeg har været på .. lige så mange meninger ..
Jeg har egentlig kun lyst til at have en kat, men er bange for den skal komme til at kede sig, hvilket jeg synes vil være synd for ham/hende og måske vores møbler også
Kan i give mig et godt råd herinde ?
okt 2009
Følger: 15 Følgere: 14 Katte: 2 Emner: 63 Svar: 618
feb 2010
Følger: 27 Følgere: 28 Katte: 9 Emner: 15 Svar: 5.562
Jeg mener ikke man kan generaliserer, det er op til den enkelte kat om den synes om at være alene. Og så hænger det selvfølgelig osse sammen med de lege/aktivitets muligheder den har og om du/i leger med den når i er hjemme
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
Så hvis du vil have MCO fra en opdrætter så snak med ham/hende og det, de kender deres killinger og ved og en af dem vil egne sig som alene kat...
Det er ikke alle der er lige social anlagt...
nov 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
Jeg tror jeg tager en snak med opdrætteren ..
Det vil jo være lidt øv at finde ud af at missen har kedet sig og trævlet en halvdyr lædersofa
Hehe ....
okt 2009
Følger: 53 Følgere: 50 Katte: 1 Emner: 88 Svar: 1.833
nov 2010
Følger: 1 Emner: 3 Svar: 5
jul 2010
Følger: 3 Følgere: 2 Katte: 1 Emner: 1 Svar: 6
sep 2006
Følger: 4 Følgere: 4 Katte: 4 Emner: 84 Svar: 583
Jeg oplever pt. med mine 4 katte, hvor af de to lige er flyttet ind for knapt 4 uger siden, at nu hvor de har fået det gopdt med alle de andre har i huset, ja der kan de race efter hinanden eller ligge og sove sammen eller alene, det gælder både for hunde, katyte og menneske.Jeg ville først se hvordan den nu klarede sig med kun mennesker som selskab-
Maine Coon som alene kat ???