{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.847 visninger | Oprettet:

min kat hoster {{forumTopicSubject}}

kære KG venner..håber i kan lede mig på vej med nogle svar.. min kat lucky hoster meget tørt, hver gang hun hoster kommer der til sidst noget op hvor hun bare synker det igen...har været inde og læse om hoste..
hun har fået ormehalløj, så det burde jo ikke være det,
tror i det er hjertelidelser ?
det stod der nemlig noget om på den hjemmeside hvor jeg kiggede..
håber i kan hjælpe mig..
Mvh katharina


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  min kat hoster
  • #2   14. dec 2010 tak for det.. jeg har lige læst det og det er mest...
    Tør hoste kan forekomme ved næsten alle former for luftvejslidelser, men det kan også være tegn på en hjertelidelse, hvor der endnu ikke er væske i lungerne
    En gåse-lyd tyder på, at noget spærrer for luften i luftrøret, f.eks. et sammenfald af luftrør
    ..... det macher..
    jeg glemte at skrive at hun gemmer sig hver gang hun hoster.. ved ikke om det har noget at sige..


  • #3   14. dec 2010 Jeg tror hun gemmer sig fordi det gør ondt . Jeg kender i hvertfald tør hoste som noget der kan gøre frygtelig ondt .

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #4   14. dec 2010 Mine katte får også engang imellem tør hoste, så giver jeg dem noget kattemalt og så er hosten væk. Det kan godt være din kat hoster for at få en hårbolle op og så der sker intet, så er kattemalt rigtigt godt til det. smiley

  • #5   15. dec 2010 hvor kan jeg få det der kattemalt ?
    og hvad er prisen på det ? smiley
    vil gøre det bedste for hende, bliver så ked af det når hun gemmer sig, for hun har jo ondt...


  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #6   15. dec 2010 Hej katharina

    Kattemalt kan du købe på apoteket eller måske hos dyrehandleren, men det er jeg ikke sikker på, da jeg selv altid køber kattemalten på apoteket. Tror det koster ca 55-60 kr. smiley


  • #7   15. dec 2010 .. det må vi prøve smiley tak for hjælpen.. håber det virker, ellers må jeg tage til dyrelæge med hende og se hvad han siger smiley

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #8   15. dec 2010 Det var da så lidt smiley Lad os få en opdatering om det har hjulpet eller du har været til dyrlægen med hende. smiley Håber på det bedste og hun snart bliver fri for hosten smiley

Kommentér på:
min kat hoster

Annonce