611 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 12 Svar

HJÆLP.. HJÆLP..

Mine forælder har tre katte, d bliver hvert år passet med vaccinationer og de årlige sundhedstjek.. Det er ganske almindelige dejlige huskatte.. Den en er en meget lille tæt hunkat som hver sommer får pollenallergi.. Det er ihvertfald hvad deres dyrlæge havde sagt til dem.. Og det forsvinder også igen sidst på sommeren.. Så jeg ved ike om det er rigtig eller forkert?? Deres katte havde gået tre måneder over deres vaccinationsdato.. (hvilket ikke er smart, det ve de godt..) Men hende den lille blev så igen forkølet (rigtig meget) Og jeg tog til dyrlæge med hende i torsdags.. Og han sagde det var influenza og hun kom straks i behandling.. Dette kan godt helbreddes..

Er der nogen der ved hvor lang tid der går før behandlingen virker?

Synes hun er meget syg i dag da jeg var der for at se til hende..

Håber nogen kan svare mig?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Dishwasher e15 error 1.000 kr.
  • Montere et vitrineskab 500 kr.
  • Vandhane problemer 500 kr.
  • Opsætning af lampe 500 kr.
  • Kogeplade afmontering og montering 1.000 kr.
  • Hækklipning af ca. 38 m inkl. bortkørsel 2.100 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  HJÆLP..
  • #1   5. feb 2006 Skal lige tilføjes at hun bliver aflivet i morgen hvis ikke dyrlægen kan overbevise os om det snart bliver beder med hende.. Hun har ikke fortjent at leve sådan.. Hun plejer altid at væer så glad og frisk.. Hun spiser ikke rigtig noget, men drikker en del vand.. -Heldigvis..

• #2   5. feb 2006 Ja det er lille mugis (sorte mis) det er bare synd for hende.. Men vi har jo været ved dyrlægen med hende.. Mig og far kørte afsted med dem alle 3 i torsdags til deres vaccinationer..

• #3   5. feb 2006 Uhhh det lyder da ikke så godt.
    Men jeg ville egentlig bare lige tilføje at det kun er nødvendigt at vaccinere katte hver andet år...

• #4   5. feb 2006 Min egne bliver da vaccineret hvert år.. Snyder min dyrlæge mig så?

• #5   5. feb 2006 Hej Camilla

Jeg bliver virkelig paf når du skriver at den stakkels mis måske bliver aflivet i morgen.Du skriver hun var ved dyrlægen i torsdags. I må give den lille stakkel en chance for at komme sig, 3-4 dage er sandelig ikke meget.
    Jeg er så ked af, at man lidt for tit hører folk sige: behandlingen virkede ikke så hurtigt, så vi fik den aflivet
    (ikke hørt herinde, men blandt bekendte.
    Selfølgelig må de ikke lide-det har vi mennesker ansvar for. Men div. behandliger skal have tid.

• #6   5. feb 2006 Det er også derfor jeg spørg jer hvor længe der går inden det virker.. Jeg kan bare ikke klare når det virker som om hun virkelig har det dårligt.. Hun skal selvfølgelig have en chance.. Det sagde dyrlægen også til os..

• #7   5. feb 2006 Vil det tage over en uge inden behandlingen virker? Ved du noget om det?

• #8   5. feb 2006 Det ved jeg desværre ikke. Men jeg glemte at fortælle dig at vores norske skovkat Buffas lige har været igennem et behandlingforløb på 2-3 uger, med indlæggelse to gange på et døgn og tre døgn, plus vi var inde ved dyrlægen fem gange. Han var også meget dårlig,men vi elsker jo vores "rollinger",så , så længe dyrlægen mente det var forsvarligt og buffas ikke led unødigt, blev vi ved med at kæmpe. Og det er vi bare SÅ glade for. For nu er han rask, skal bare have speciel diet de næste 6 uger

• #9   5. feb 2006 Skal forresten lige fortælle hvad han fejlede.
    Urinvejssten.Hvor de fåor små sten i urinen, der gør at de ikke kan tisse, det gør meget ondt.Blæren kan sprænge-
    det kan gå i nyrene- de kan i værste fald dø af det.

• #10   5. feb 2006 P.S, jeg håber i får kureret den lille mis.Pøj pøj med det.

• #11   6. feb 2006 Vi prøver at give hende noget A38 idag.. Men hun vil ikke spise lige meget hvad hun får tilbudt.. Kylling eller fisk, hun rør det ikke.. Men hun er virkelig dårlig, min far tørre hendes næse hele tiden og hendes øjen det render bare ud af hende.. Men er det ikke synd for hende at hun har det sådan?

• #12   6. feb 2006 Min far siger hun er meget syg i dag, men dyrlægen kommer og ser til hende igen i dag.. Jeg synes det er synd for hende.. Også kan han vurdere om hun har det ok til at leve videre, eller om hun skal have lov til at ha' fred..

Kommentér på:
HJÆLP..

Annonce