{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
966 visninger | Oprettet:

Stakkels kat {{forumTopicSubject}}

Vi fik en skøn og dejlig han perser her lige op til nytår. Tidligere ejer havde godt fortalt at han var for krævende med pels og sådan. Godt nok havde jeg lovet kæresten at vi ikke skulle have flere katte, men de var jo i nød, og han var kastrat. Så tænkte hvad pokker. Jeg hentede ham og fik hans pude og lidt andet med.
Da jeg kommer hjem i lørdags med ham, tænker jeg at vi kunne jo lige så godt begynde at trimme ham lidt ned da jeg kunne se nogle klumper, men til min store overraskelse så var han en stor klump...! Virkelig bare en hårbolle, så efter nogle forsøg besluttede jeg at det kunne jeg ikke. Man kunne tydelig se han var besværet af at hans ben og krop sad sammen. Så tog og ringede til dyrlægen i mandags og han fik en tid idag...
Han er helt hårløs, undtagen hoved og hale. Det tog dyrlægen 4½ time og trimme ham i bund. Det var meget værre end først forventet. STAKKELS KAT...
Men jeg fik en frisk dejlig hårløs kat med hjem, han virker til at være ved godt mod, og har det bedre end før. Han render rundt trods han stadig er lidt påvirket af narkosen, og han er da sulten, han tigger. Det var et godt tegn fik vi at vide...
Så tror bestemt han bliver den aller skønneste kat, næst efter min Speedy :o)
Trist at folk lader det komme så langt ud....

Nå skulle bare lige af med det.
Nogen der har et godt navn til ham?
Havde tænkt Coca Cola... meeen ved ikke helt :o)


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels kat
  • #1   5. jan 2011 Hvor var hen heldig at komme til dig - stakkels missefyr.
    Selvfølgelig render han rundt; Det kunne han jo ikke før, uden at det gjorde ondt.

    Hvad farve er han?
    I stedet for Coca Cola kunne du jo kalde ham Pepsi - nu hvor han kan bevæge sig smiley


  • #2   5. jan 2011 Årh, stakkels lille pus!! Godt, at i har taget ham til jer og sørger for ham! Tænk at lade det komme helt derud! Jeg får det helt dårligt, hvis jeg bare opdager et par enkelte små knuder på Felix' mavse, og skynder mig at hente kammen - han bliver ellers redt hver eller hveranden dag, men der kan alligevel nå at danne sig knuder, jeg ikke helt opdager. De når dog aldrig at være ret store, så hvordan man med god samvittighed kan lade en stakkels lille mis gå på den måde, rækker ud over min fatteevne :'o(

    Men må vi få nogle billeder af ham? Så kan man jo nemmere se, hvilke navne, der ville passe til den skønne :o)


  • #4   5. jan 2011 Stakkels lille mis. Det har gjort rigtigt ondt på ham og generet voldsomt. Godt du tog dig af sagen.
    Men jeg forstår altså ikke at de mennesker ikke tænkt sig mere om inden de anskaffede sig en perser, som alle ved kræver meget pelspleje. Men efterhånden er der ikke ret meget der kan komme bag på mig i den retning, desværre.


  • #5   5. jan 2011
    Han er beige/sandfarvet, med brunt ansigt, og brune poter og brun hale :o)
    Og blå øjne :oD Han er bare skøn :o)


  • #6   6. jan 2011 Dejligt at pelsen får lov at vokse ud igen - ville kalde ham Gonzalez, nu du allerede har Speedy ;-)))!

Kommentér på:
Stakkels kat

Annonce