{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.234 visninger | Oprettet:

Stakkels kat :'( {{forumTopicSubject}}

Idag skulle jeg til et møde oppe på min skole. og på vej derop løber der en hvid blåøjet hvid semi lang håret kat over vejen. den stopper op og kigger på os og jeg sætter min på hug for at snakke med den. så kommer den tættere på og begynder at stå og gnide sig op af noget bygværk ved et hus. og så ser jeg på dens hale osv.
Halen er viklet ind i lort grene og andet skidt den havde filtre knuder i hovedt og tydeligt under maven.. jeg kunne ikke se hvor tynd den var da den ikke kom tættere på fordi jeg jo havde lidt travlt...
Hvad kan man gøre??


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Stakkels kat :'(
  • #1   2. maj 2011 Du kan desværre ikke gøre så meget. Hvis du er heldig kan du måske finde ejeren og fortælle dem at det ikke er ok.
    Desværre er der mange der lukker deres semi-langhårede katte ud og så kommer de lynhurtigt i den situation som den stakkels mis du mødte.


  • #2   2. maj 2011 Ja men tvivler bare på at alle de filtretotter osv. kan komme på så kort tid.. Har aldrig set den her i området så tænkte egentlig på at sætte nogle sedler op om nogle kender til den hvide kat.. smiley

  • #3   2. maj 2011 Suk! Det er altså "in" at smide sin kat ud. Det har den garanteret været offer for. Det er simpelthen mit bud på hvorfor den så sådan ud.
    Nej, du kan ikke gøre så meget, men en fremlysning er da en fin idé. Held og lykke!


  • #5   2. maj 2011 Katten kan være løbet væk hjemmefra. Tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk .
    Hvis ikke ejer kan findes, så synes jeg det bedste er at aflevere katten til et dyreinternat, hvor den hurtigt kan få den nødvendige pleje, for det lyder skidt med den filtrede pels smiley


  • #6   3. maj 2011 katten er i nød og derfor tager internatet imod den så mit bud ville være at du skal se om du kan indfange den og så aflevere den til et internat, de tjekker osse om den er efterlyst og om den evt er chippet.....

    PUHA jeg hader at nogen gør sådan noget.... der er jo netop en grund til vi opdrættere af langhårede siger de ikke må komme ud andet end i løbegård eller lign smiley øv hvor er det synd...... håber du får held til at fange den og tak fordi du gør noget, gid flere var som dig smiley


Kommentér på:
Stakkels kat :'(

Annonce