{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vacination
  • #1   8. feb 2006 okay der er jo gået præcist et år den 24 men hvor mange dage før og efter den 24 må han få den...?

• #2   8. feb 2006 skynder mig bare og ringe og få en tid i dag så er jeg da hel sikker på ikke og gøre noget forkert hehe...
    jeg siger ikke han skal ha en speciel vacine men spørger om han skal nu hvor han har det pas....?
    regner dog ikke med og ska have ham med ud og rejse...

• #3   8. feb 2006 .. Kan altså ikke forstå at I alle siger 1 år... Jeg har fået at vide at katten skal genvaccineres inden for 2 år..
    - Der er da alverden til forskel.. smiley
    Jeg vaccinerede Dufa (eller fik dyrlægen til det. *G*) for næsten 1½ år siden, og regner med at det skal gøres igen til september eller oktober mener jeg det er.. (kigger selvfølgelig på papirerne inden)

• #4   8. feb 2006 Hejsa ja det er sandt det er ændret til 2 år som max. jeg kikkede også en extra gang da jeg skulle tilmelde min til en udstillingen for der står det på men min dyrlæge var ikke klar over det til jeg kom med en tilmeldingblanket fra en af katteklubberne .men rabiesvacc. kan du ikke rigtigt regne med da det afhænger af hvad land du vil inde i.
    :0)

Kommentér på:
vacination

Annonce