{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
901 visninger | Oprettet:

selskab til vores mis {{forumTopicSubject}}

Ja min kæreste og jeg har snakket om at vores 1½ år gamle mis Chili måske godt kunne trænge til noget selskab. Hun keder sig og laver virkelig mange ulykker, og så er hun utrolig nervøs anlagt så jeg har tænkt over om en killing vil være godt selskab for hende eller er det en dårlig ide? Da jeg boede hjemme havde vi 2 katte og selvom de ikke var så glade for hinanden gjorde det at de blev meget mere kælne og ville gerne snakke hehe smiley Jeg ved ikke helt om det ville være en god ide så jeg søger lidt råd hos jer kattekyndige og dejlige mennesker smiley
Tak fordi i læste med så langt smiley
Knus Linda


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  selskab til vores mis
  • #1   28. jan 2011 Det har vi kun positive erfaringer med.

    Vi har en killingekøber, der skal have en killing af samme årsag, som den du beskriver.

    Vi har også endnu tilgode at opleve, at en sammenføring mellem en voksen/ungdyr og en killing har givet problemer.

    Jeg synes du skulle tage ud og besøge nogle killinger og finde en, som du synes passer hjem til dig.


  • #2   28. jan 2011 Vores lille chili er heldigvis neutraliseret og det blev hun i maj sidste år smiley Ja jeg er også begyndt at søge lidt efter killinger for jeg havde selv tænkt på det når hun er så nervøs. Dejligt at høre at det har hjulpet på din Freddy smiley Det er præcis det jeg håber på med vores Chili at hun vil blive noget mere rolig og ikke så nervøs og anspændt smiley

Kommentér på:
selskab til vores mis

Annonce