{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
3.470 visninger | Oprettet:

Min kat angriber!? {{forumTopicSubject}}

Hej...
Ja som overskriften siger så angriber min kat...
Altså der skal ikke ret meget til...

Jeg troede ikke at det var noget problem i starten men hun gør det altså på ALLE. der kommer rigtig mange mennesker i vores hjem hver dag og hun er ikke bleg for at angribe... også når vi har gæster angriber hun dem...
også nogle gange uden grund...

Men da hun igår rev min lillesøster på 4 til blods måtte jeg simpelthen tage problemet op.... det skal lige siges at min lillesøster bare stod ved siden af katten da katten lå i sofaen...

Hvad skal jeg gøre?!
Hjæææælp!


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Min kat angriber!?
  • #1   6. feb 2011 Det er bare ikke særlig fedt at man ikke kan regne med hende....
    Altså katte har jo deres egen mening og tingene... de kan jo ikke tvinges til noget...
    er det noget alle katte gør? nej vel?

    Men jeg vil jo det bedste for min kat! hun er min lille baby! smiley


  • #5   6. feb 2011 Min kat er sund og rask! hun har lige været til dyrelæge tjek forleden...

    Og hun er 5-6 år gammel og hun har ALTID gjordt det... Og nej hun keder sig sgu ikke. hun er ude og indekat... og det er altså en hel normal kat der gerne ligger og hygger i sofaen og altid er meget tæt på os andre. mega social men nogle gange så springer hun op og løber væk igen.. det gør ikke ondt men hun gør det gerne... jeg tror ikke hun har adfærds problemer eller stress eller lignede! smiley
    Hun er bare lidt skør... Hun gør det når der er noget der ikke passer hende... Hun er bare meget speciel..... hun angriber aldrig mig...

    Men tak for svarene...


Kommentér på:
Min kat angriber!?

Annonce