1.157 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 4 Svar

Kattefoder til en prutte-kat Kattefoder til en prutte-kat

Hej folkens smiley
Jeg er en ung studerende med en dejlig kat - Jeg har ikke de vilde finanser og ikke den store plads - Derfor har jeg brug for at købe kattemad ofte - og det gør jeg med glæde. Jeg købte noget foder i dyrhandleren men det gav min puttemus rigtig stinkende prutter og afføring (ikke sjovt når man bor på 20 kvm med en basse af en british shorthair!)
Jeg har nu skiftet til kitekat fra netto og lugten er væk! - Men jeg har hørt så meget skidt om den slags til kastrerede, hankatte der kun er indenfor- Men vil høre om der er nogen der kender noget godt og billigt kattemad som passer til den type kat.
Jeg bruger everclean kattegrus fra dyrhandleren, som er blevet stærkt anbefalet i forummet - Nogen der har nogle succesfulde lejlighedskombinationer af everclean og en type foder?

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Klippe hæk, ca 10 m., slå græs på areal ca 5 x 3 m 1.630 kr.
  • Kørsel af affald fra nedrivning på lossepladsen 2.000 kr.
  • Reparation af opvaskemaskine, som melder fejl “i30” sandsynligvis anti flood 1.130 kr.
  • Udskift eksisterende kogeplade samt 3 stikkontakter 1.500 kr.
  • Tilslutning af kogeplade 500 kr.
  • Hæk klippes 2.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kattefoder til en prutte-kat
  • #1   14. feb 2011 Jeg vil næsten sige at hvis du har råd til at købe Kitekat og lignende så har du osse råd til at købe kvalitetsfoder. Du skal forstå det sådan at selv om det virker til at være dyrere er det i længden billigere. Jeg vil anbefale dig at kigge på Olivers, som er et af de billigere kvalitetsfoder, du bestiller på nettet og ved køb over 250 kr er der gratis levering.