{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.152 visninger | Oprettet:

voksen kat og killinge foder {{forumTopicSubject}}

har lige fået en lille dejlig mainecoon killing, som får killinge fodder fra royal canin, han elsker det. men problemet er har også en voksen hun kat, som også elsker det, men vil ikke have hun spiser hans mad, da hun er på kanten til lidt overvægt. og hun har hendes egen mad skål .
hvad kan man gøre for at hun ikke spiser hans mad ? smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  voksen kat og killinge foder
  • #1   20. feb 2011 Jeg ville bare fodre med voksen foder... til dem begge to smiley
    Det gør jeg til mine - havde nemlig først både killinge og senior stående... Men killingen spiste senior... Så efter råd herinde, har jeg nu kun voksen stående smiley


  • #2   20. feb 2011 har bare hørt der er mange vigtige ting i killinge fodderen når de er i " vokse " alderen.. og han skulle også gerne tage lidt på jo smiley

  • #3   20. feb 2011 Ja var også det jeg tænkte på dengang smiley Men som de sagde herinde så kom killingefoderet kun for nogle år siden, og før det fik killinger voksenfoder og det gik jo fint... ved ihvertfald at det fungere fint her, og min killing har taget fint på alligevel (10 mdr. og 5,5 kg)

  • Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator
    Tilmeldt:
    okt 2006

    Følger: 17 Følgere: 151 Katte: 6 Emner: 163 Svar: 3.365
    #4   20. feb 2011 Man kan også købe tørfoder der både er til killinger og voksne katte. smiley

    Dem jeg ved er... "Applaws"... der kan købes til killing/voksen kat

    Og .."Orijen".. kan også købes til killing/voksen kat. smiley


  • #5   20. feb 2011 okaaay smiley men vi har valgt kun at have royal canin smiley så lige nu sætter vi hans mad skål væk når vi ikke er hjemme, men sørger for han bliver godt fodret inden vi køre, men kan heller ikke li han evt skal komme til at sulte smiley

  • #8   20. feb 2011 det skal så siges at vores hun kat har mad stående hele tidden og det har han også adgang til smiley

Kommentér på:
voksen kat og killinge foder

Annonce