{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.099 visninger | Oprettet:

Tisser overalt {{forumTopicSubject}}

Hej, Jeg har en 1 hunkat på halvandet år. Hun er begyndt og tisse indenfor. bl.a. Sofa, stuen på gulvet, kontoret på gulvet. Og her for ca 1 uge siden sked hun i sin egen kurv :S . har lidt tænkt på om hun måske har stress eller om hun bare hader mig. Ved ikke om der er nogle af jer andre der har et godt råd eller en ide om hvad der måske kunne være i vejen.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser overalt
  • #2   21. feb 2011 Ja, den har jeg så ikke lige tænkt over smiley kunne godt være jeg skulle komme til dyrlægen og få hende "ordnet" . fordi hun har været renlig lige siden hun var killing. og det er lidt træls altid og tørre tis op smiley

  • #4   21. feb 2011 Ja, jeg har os læst lidt om de der infektioner, men så vidt jeg har forstået så skulle det gøre ondt på dem, og de ville "vise " udtryk for at det gør ondt og det har hun umiddelbart ikke gjort. men det var os en mulighed.

    Lige for og spørge om noget andet nu når har jeg fat i jer med kat, har i nogensinde hørt en kat prutte, for det gjorde min anden kat den anden dag, og det har jeg altså aldrig hørt før smiley lød lidt sjovt.


  • #5   21. feb 2011 Ja, tror os det er det jeg har besluttet mig for smiley

  • #7   22. feb 2011 **Ja, jeg har os læst lidt om de der infektioner, men så vidt jeg har forstået så skulle det gøre ondt på dem, og de ville "vise " udtryk for at det gør ondt og det har hun umiddelbart ikke gjort. men det var os en mulighed.**

    Den måde hvorpå de giver udtryk for at det gør ondt, er at de undgår bakken, som de forbinder med smerte, og derfor tisser andre steder. Hvis man først når så vidt, at de ligefrem klager sig, så er det akut afsted til dyrlæge.
    Men hvis din kat er fertil, så er det nok der du har forklaringen. Men uanset om det er det ene eller det andet, så kræver det dyrlæge.




  • #8   16. mar 2011 Ved godt det er lidt længe siden jeg oprettede det her, men ville lige sige at jeg var ved dyrlægen og han kunne desværre ikke få en tisseprøve af hende da hun jo lige inden vi kørte hjemmefra lige tissede i sofaen, men sådan var det. men hun fik noget antibiotika. og hun tisser nu ikke længere indenfor. dejligt. men tak for hjælpen til jer alle alligevel. smiley

Kommentér på:
Tisser overalt

Annonce