{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.194 visninger | Oprettet:

Tisser overalt {{forumTopicSubject}}

En af mine katte silke tisser nærmest overalt. Nogen gange om natten står min mor op og gør rent også måske igen om morgen også lidt senere på dagen. Vi har en åben katte bakke på badeværelset men hun går aldrig der ud. Hun kan finde på at gå ud til altanen også hen på et tag ved siden af og tis og alle mulige andre underlige steder og hjørner men nærmest aldrig på katte Bakken.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Tisser overalt
  • #1   21. okt 2013 Få katten tjekket hos dyrlægen, den kan have urinvejsproblemer, som kan være meget smertefulde.
    Prøv at flytte kattebakken til et andet sted og prøv evt noget nyt grus.
    Er katten ikke neutraliseret, så er det sandsynligvis derfor at den er urenlig, for så duftmarkerer den. Det kan fertile hunkatte nemlig også.


  • #2   21. okt 2013 Vil bare heller ikke gøre det for forvirrende for min anden kat jessie der fint går på Bakken. Vi har en katte bakke både oppe på 2.sal og på 1. Sal. Men får min mor til at ginge til strengen imorgen:) hun er også selv træt af at skulle gøre rent 24/7:)

  • #3   21. okt 2013 Flere katte betyder flere bakker smiley en til hver kat og så gerne en til smiley jeg ville stille en der hvor hun er slem til at tisse.

    Men først en tur til dyrlægen smiley


  • #4   21. okt 2013 Hun er mest slem til at tisse inde i brusekabinen eller midt på gulvet på bade værelset:) kun få meter fra den anden bakke. Men nå ja et smut til dyrlægen med os:)

  • #6   21. okt 2013 Hvor gammel var katten, da i fik den?
    Er den neutraliseret?
    Har i fået tjekket den for urinvejslidelser?
    Hvad for noget grus bruger i?
    Har i prøvet af bruge andet grus?
    Hvor mange bakker har i?
    Er det kun tis eller pøller hun også?
    Hvad får hun af foder?
    Har hun oplevet stress for nylig? Det kan være alt fra nye møbler, ændringer i jeres hverdag, flytninger, afskåret fra udendørsmuligheder?


Kommentér på:
Tisser overalt

Annonce