Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Inspicering af opgave 205 kr.
  • Udskiftning af stik til “grisetryne” 230V ifm fjernvarmeinstallation. Haster! Vi skal have etableret et 230V el-udtag med jord inden fjernvarme installationen indendørs kan etableres på mandag. Skal udføres autoriseret. Vi har ikke selv materialerne. 1.500 kr.
  • Afmontering af defekt opvaskemaskine og montering af ny brugt 1.000 kr.
  • Lapning af dæk 500 kr.
  • Fugening af bordplade 1.100 kr.
  • Besværlig lås 700 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  min kat grovæder
  • #1   28. feb 2011 Hvad giver du den at spise og har den fri adgang til det?

• #2   28. feb 2011 et stykke råt and eller kylling, eller en mus fra dyrehandleren

• #3   28. feb 2011 Stine, den får tørfodder og engang imellem kattedåsemad
    og ja den plejer have fri adgang. nu har jeg skåret ned på portionerne

Mia B
    problemet er at jeg har gulvtæppe i hele lejligheden =) så en mus og tykke råt kød vil svine ret meget så det er no go.

• #4   28. feb 2011 Har du osse gulvtæppe på badeværelset ? smiley

• #5   28. feb 2011 Katte har ikke tyggeting, som hunde har smiley

• #6   28. feb 2011 Pulleh ja og på væggene smiley

ej men mit badeværelse er meget lille og den sviner meget og køkkenet er lukket land for katten.

• #7   28. feb 2011 Hvilket slags tørfoder giver du?

• #8   28. feb 2011 øhm Fit + fun hedder det

• #9   28. feb 2011 Jeg ville nok finde noget andet foder , hvis du kigger på indholdsfortegnelsen , så står kød ikke øverst , men korn ect, derfor skal din kat spise mere for at blive mæt . kan godt forstår han grovæder Find et foder hvor der mere kød i , og du må godt give dåsefoder eller kød hverdag. Har du ikke et køkken hvor du kan give den lidt evt når du tilbereder kød til dig selv så giv din kat lidt der ude..

• #11   28. feb 2011 Når man har indekat bliver man altså nødt til at prioritere ordentligt foder - katten har jo ikke selv mulighed for at fange noget.
    Katte er som bekendt rovdyr, og hvis du fodrer primært med "fuglefoder" så er det klart, at din kat langtfra bliver optimalt ernæret. Giv din kat noget ordentligt tørfoder... OG vådfoder eller kød/fisk hver dag.
    PS: Husk at foderskift skal ske gradvist af hensyn til kattens mave.

• #12   28. feb 2011 Kan se de andre har skrevet det jeg ville smiley

• #13   1. mar 2011 hehe , os mig Stine smiley

• #14   1. mar 2011 altså skåret ned skal ikke ses som at den får lidt
    den får 2 hele skåle mad pr dag .. før havde den ubegrænset adgang stort set.

• #15   1. mar 2011 Det der Fit and fun er ikke en pind værd, så det kan være derfor han er sulten. Jeg har fået både tørfoder, dåsemad og pate i det mærke og absolut ingen af mine katte kunne lide det og de er bestemt ikke kræsne. Så skift foder til et godt mærke. Det er i længden ikke dyrere end discountfoder.

Jo der fåes tyggeting til katte. Kaninører, kaninpoter og kaninhaler. Mine er storforbrugere af de 3 ting. Jekas er forhandler. Der findes osse muligheden for at få en aftale hos en pelsdyravler. Selv om i har tæpper over hele huset, vil jeg alligevel anbefale dig at prøve daggamle kyllinger, du kunne jo serverer den på badeværelset.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #16   1. mar 2011 Jeg skulle jo også se om mine katte kunne lide Kyller, så det fik de på badeværelset, ja det sviner lidt, men er hurtig at gøre rent igen.:-)
    Du kan prøve at give din kat daggammel kyllinger, det er meget billigt og rigtig godt for dem og for tænderne også. smiley

Du kan se her "Leg med kyller i badeværelset"

(link fjernet)

• #17   1. mar 2011 Hvis du skifter til et bedre mærke, vil du opdage at han spiser mindre, da det mætter mere smiley

• #18   1. mar 2011 Udfra din respons, Bo, ser det ikke ud til at du har læst, hvad vi skriver... Når kattens foder primært består af korn, bliver den fejlernæret. Giv nu den kat noget ordentlig at æde, så den ikke behøver at overspise for at få nok næring.

• #19   1. mar 2011 jo jo jeg forstod det udemærket og regner da også med at få købt et nyt mærke her snart.. min fætter arbejder i en dyrehandel så jeg får lidt rabatter smiley

men det med daggamle kyllinger lyder til at være en god ide.. men de er vel døde når jeg får dem.. jeg kan ikke slå dyr ihjel

• #20   1. mar 2011 Ja de daggamle kyllinger er døde. Klip et lille hul i maven, så blommen flyder en smule. Hvis der ikke kommer hul, kan katten godt bare tro det er legetøj og ikke mad. Som der også er nævnt, er kaninører, haler, osv. rigtig gode. De er jo helt tørre, bare med pels, og så kan katten ellers få lov at lege, bide, og gnaske i dem.

Når du kigger efter nyt foder, så husk at kigge på ingrediens listen. Mærker som Applaws er der meget protein i.

• Janne.*
    Janne.* Hjælpe-administrator

Følger: 17 Følgere: 152 Katte: 6 Emner: 165 Svar: 3.369
    #21   1. mar 2011 De er frosnet og det bedste du kan gøre at varme dem en lille smule lune i mikroovnen, men pas på blommen i kyllingen kan være meget varm, så en god ide som DK MISLING siger, at klippe et lille hul i maven så blommen flyder en smule og dermed bliver afkølet. smiley

• #22   1. mar 2011 takker for råd smiley

Kommentér på:
min kat grovæder

Annonce