{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.864 visninger | Oprettet:

Vådfoder - hvor ofte? {{forumTopicSubject}}

Hvor ofte giver I jeres katte vådfoder, og hvad mærke(r) foretrækker I?

Vi har en 8-årige kastrat med tendens til overvægt smiley
samt en 4 måneder gammel British Shorthair.
Begge katte fodres med hvert deres tørfoder af mærket Royal Canin og Hills (suppleres med tandstensforebyggende foder) - efter vejledning med vores dyrlæge selvfølgelig.

Lige nu køber min mor bare supermarkedets vådfoder, og jeg har købt iams vådfoder da man kunne få det til killinger smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Vådfoder - hvor ofte?
  • #1   10. mar 2011 Mine 3 får vådfoder hver morgen smiley
    Tilgengæld for de så ikke så meget af gangen smiley
    To spise skeer måske 3.

    Også for de kød når der er i overskud smiley
    Og har selvfølgelig tørkost og vand hver dag også.


  • Majbritt I
    Majbritt I Tilmeldt:
    maj 2010

    Følger: 1 Katte: 2 Svar: 37
    #2   10. mar 2011 Begge mine katter er også kastrater og Smutter er også det de fleste vil kalde en stor kat:o) mens hans lillebror Oliver er en lidt ranglet slank herre - der næsten kan æde i døgndrift uden det kan ses, hehe hvem der bare kunne det:o)

    De får begge vådfoder hver dag til morgen hygge, enkelte dage får de to gange dagligt, jeg ved ikke præcis hvor meget de får af gangen, men som regl deler de en portionpose.

    Smutter er heldigvis ikke kræsen, desværre er Oliver det:o) Oliver har præference for sovs.
    Så de får rc portionsposer, hills portionsposer, vitakraft portionsposer, applaws - kun Smutter for Oliver vil ikke så meget som snuse til det.. Samt lux fra aldi som er den eneste i gele Oliver vil have.

    Jeg har afprøvet snart næsten alt vådfoder jeg kunne komme i nærheden af og de var disse der "bestod" hehe:o)

    Mener selv, at hvis katten får et godt tørfoder som basis, så er det en skrøne det der tit bliver sagt med at katten får dårlige tænder af at spise vådfoder dagligt. Jeg mener til gengæld det kun kan være godt for dem, da man ved at give vådfoder er sikker på, at katten får noget væske indenbords. Ikke alle katte er lige gode til at drikke vand nok selv.

    Så må man jo gøre op med sig selv hvilke krav man stiller til sit vådfoder for der kan man jo også diskutere hvad der må være i som er godt og hvad der ikke må - men det jo op til en selv:o)


Kommentér på:
Vådfoder - hvor ofte?

Annonce