{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.458 visninger | Oprettet:

Fundet kat? - ingen henvendelser? {{forumTopicSubject}}

Hej
Jeg har tidligere opretttet en tråd om en tilløbende hunkat.
Vi har hængt sedler op forskellige steder med fremlysninger.
Men nu har vi tænkt lidt over det, kan vi godt tillade os at give katten et nyt hjem, hvis ikk der kommer nogen henvendelser inden for en mdr.?

Katten er oprettet som fremlysning både herinde og på kattensværn.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Removal of mattress and Bed frame - already dismantled. 700 kr.
  • Ophæng af: gardinskinner, 2 x tv, væghængt vasketøjs-kasse 1.500 kr.
  • Opsætning af loftslamper 600 kr.
  • Samling af møbler 1.200 kr.
  • Udendørs lampe re-montering 800 kr.
  • Murer arbejde 3.800 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Fundet kat? - ingen henvendelser?
  • #1   11. mar 2011 Hvis i har checket diverse efterlysnings steder og fremlyst katten både på nettet (der er flere steder), checket for øretato og chip osv uden resultat synes jeg godt i kan tillade jer det.

Men den skal være fremlyst flere steder, ikke 'kun' her og KV

smiley
    Pia, Charley og Chili

• #2   11. mar 2011 Hej
    dyrlægen har tjekket katten for diverse chips og øremærket, men uden resultat. der var i´kk noget vedhæng med adresse osv.
    Vi har hængt sedler op i 5 forskellige byer, men stadig ingen henvendelser.
    Og da vi bor på landet ved en ret stor vej, tvivler jeg på den kommer langvejs fra.
    dog er der ingen af vores naboer der savner den. desværre.

• #3   11. mar 2011 Tjek efterlysninger på www.dyrenesbeskyttelse.dk . Du kan også lave fremlysning der.
    Ring også til de lokale dyreinternater/kattehjem og spørg om nogen har henvendt sig vedrørende denne kat.

Man må forvente, at hvis nogen savner deres kat, at de så selv gør en indsats for at efterlyse den.
    Internater fremlyser normalt katte i 8 dage, og hvis ingen henvender sig, kan de bortadopteres til nyt hjem. Så ja, jeg mener bestemt, at I kan godt tillade jer at finde et nyt hjem til den efter en måned, hvis ingen ejer henvender sig på jeres opslag (og selvfølgelig må I sikre jer at evt. nyt hjem er et godt og egnet hjem for denne kat).

Forresten rigtig dejligt, at I har sørget for katten. Var det min kat, ville jeg være evigt taknemmelig over jeres indsats.

• #4   11. mar 2011 Hej
    Vi har ringet rundt til forskellige dyrinternater uden held, vi har fået nlidt mere ud af øretatoveringen og er kommet frem til ZZN *** 8 vi mangler nogle tal, men har fået et tip af en dyrlæge at vi kan lyse igennem øret så vi bedre kan se det.
    ja, ville også selv være taknemmelig smiley

• #5   11. mar 2011 Hej Heidi
    Jeg har tjekket på katteregister under dyrlægekoder.
    Det 2 og 3 ciffer i kattens øre er koden på dyrlægen.
    Så katten er øremærket hos Kalundborg Dyreklink,bredgade 47,telf 59552323.prøv at ringe til dem de kan sikkert hjælpe.

• #6   11. mar 2011 Hej
    Tak for hjælpen smiley
    Men vi har haft ringet til dem, og de har ringet tilbage, de havde haft ringet ti diverse ejere, og de ejere havde deres katte, så inte held. smiley

• #7   11. mar 2011 hvis du er på facebook så post den der inde og bed andre om at dele den på deres væg.. så kommer den hurtigt rundt

• #8   11. mar 2011 Har jeg gjort smiley

• #9   11. mar 2011 Prøv med en annonce MED billede i lokalavisen.. smiley

• #10   11. mar 2011 Vi venter lige.
    Vi har indtil videre kattensværn, facebook og forskellige brugser og herinde.

Kommentér på:
Fundet kat? - ingen henvendelser?

Annonce