5.636 visninger
|
Oprettet:
FølgFølg ikke
6 Svar
Kat reagerer på klor i håret? Kat reagerer på klor i håret?
Jeg oplever noget lidt morsomt hver gang jeg har været i svømmehallen, min ene kat reagerer nemlig spøjst på lugten/duften af klor i mit hår selvom jeg selvfølgelig har vasket det. Hun snuser først helt vildt interesseret og så begynder hun at slikke på det og lige pludselig bliver "legen" vild og så bruger hun poter og klør i hårbunden, hvilket så ikke er så rart for mig, så der stopper legen...
Gad vide hvorfor det er så spændende når jeg har svømmet?!
0 synes godt om
feb 2009
Følger: 9 Følgere: 8 Emner: 18 Svar: 1.347
feb 2009
vigtigt , ellers havde jeg ikke noget hår på hovedet mere .
Men når jeg tænker på det så var vores katte helt vil med min svigerinde og bror i sidste uge ,og der havde de lige været i svømmehalen . Jeg selv bruger sådan en svømme hætte når jeg er i svømmehalen. Så jeg har ikke set den interesse når jeg har været af sted . LOL
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 2 Emner: 7 Svar: 24
feb 2011
Følger: 2 Følgere: 1 Katte: 6 Svar: 2
Mange katte reagerer på Klor. Prøv at vaske køkkengulvet i klorin og se jeres katte gnide kinderne hen ad gulvet med rumpen lige i vejret og de ruller sig rundt som en hunkat i løbetid. Hvis jeg har vasket af i klorin og mine hænder lugter af dette, er stort set alle mine misser helt i ekstase og vil bare kæles.
Men et eller andet sted tror jeg ikke det er så sundt for dem, at slikke det i sig - her tænker jeg på det våde hår.
Mvh
Lena
mar 2008
Følger: 4 Følgere: 3 Katte: 1 Emner: 21 Svar: 518
feb 2009
Kat reagerer på klor i håret?