5.636 visninger | Oprettet:  FølgFølg ikke 6 Svar

Rikke K
Rikke K
Følger: 1 Emner: 15 Svar: 76

Kat reagerer på klor i håret? Kat reagerer på klor i håret?

Jeg oplever noget lidt morsomt hver gang jeg har været i svømmehallen, min ene kat reagerer nemlig spøjst på lugten/duften af klor i mit hår selvom jeg selvfølgelig har vasket det. Hun snuser først helt vildt interesseret og så begynder hun at slikke på det og lige pludselig bliver "legen" vild og så bruger hun poter og klør i hårbunden, hvilket så ikke er så rart for mig, så der stopper legen...

Gad vide hvorfor det er så spændende når jeg har svømmet?!

Play video
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Montering af kattenet på altanen 800 kr.
  • Ophængning og tilpasse rullegardiner 1.000 kr.
  • Slå græs 400 kr.
  • montering af senge og kommode 1.967 kr.
  • Havemand til havearbejde. 2.256 kr.
  • Udskiftning af tagplade 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Kat reagerer på klor i håret?
  • #1   15. mar 2011 Sådan har jeg det når jeg bruger voks i mit hår , som lugter af banan . De går total i selv sving og det er alle kattene , jeg har ikke brug for frisør så. . Men det ender med at jeg stopper dem ret hurtigt inden det bliver for vildt det skal jo ikke gøre ondt ,

• #3   15. mar 2011 Ha ha jeg bruger også kun voks når jeg skal i byen eller noget andet
    vigtigt , ellers havde jeg ikke noget hår på hovedet mere .

Men når jeg tænker på det så var vores katte helt vil med min svigerinde og bror i sidste uge ,og der havde de lige været i svømmehalen . Jeg selv bruger sådan en svømme hætte når jeg er i svømmehalen. Så jeg har ikke set den interesse når jeg har været af sted . LOL

• #4   15. mar 2011 Det er dejligt at få vasket hår, så længe man sidder STILLE! Ellers kommer kløerne frem i hovedbunden hehe smiley

• #6   15. mar 2011 Hejsa.
    Mange katte reagerer på Klor. Prøv at vaske køkkengulvet i klorin og se jeres katte gnide kinderne hen ad gulvet med rumpen lige i vejret og de ruller sig rundt som en hunkat i løbetid. Hvis jeg har vasket af i klorin og mine hænder lugter af dette, er stort set alle mine misser helt i ekstase og vil bare kæles.

Men et eller andet sted tror jeg ikke det er så sundt for dem, at slikke det i sig - her tænker jeg på det våde hår.

Mvh
    Lena

• #7   15. mar 2011 Jeg tror mange katte går helt i ekstase over lugten af klor/klorin. Min gamle hankat blev helt ude af sig selv engang jeg havde vasket benene på mit hvide spisebord i klorin. Han gned sig op af det, trillede rundt og sagde sjove kurrelyde i meget lang tid. Og hver gang han kom forbi bordet de næste par dage, skulle han lige hen og gnide sig m.m. igen.

• #8   15. mar 2011 Klorin er lige så giftig for katte som Rodalon, hvis man tænker på rengøring . Hvis man ikke for det vasket godt af igen efter rengøring . Her i huset er begge dele no go . Ang klor fra svømmehalen , jeg tror ikke at dosen er så stor og man vasker vel også håret godt bagefter .Og man kan da også får shampoo der lavet til når man svømmer meget og udsætter sit hår for klor tit.

Kommentér på:
Kat reagerer på klor i håret?

Annonce